شماره ۱۴۶۷ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ مرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# پرسپولیس # هما_سلطانی #عبدالفتاح_سلطانی # فساد

همزمان با شروع بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان هشتگ پرسپولیس هم در فضای مجازی داغ شد و عملکرد خیره‌کننده شاگردان برانکو با رضایت هواداران این باشگاه همراه بود. پرسپولیسی‌های خوشحال  در طول مسابقه در حال تعریف و تمجید بودند و بعد از بازی هم ویدیوی گل‌های پرسپولیسی‌ها و موقعیت‌های زیادی که روی دروازه‌ فولاد ایجاد کردند را منتشر می‌کردند و البته از همین حالا کری خانی را برای رسیدن به سومین عنوان قهرمانی پیاپی شروع کردند.

درگذشت دختر 30 ساله عبدالله سلطانی فعال مشهور حقوق بشر که چندین سال است در زندان به سر می‌برد شرایطی را به وجود آورد که مسئولان با مرخصی موقت این وکیل دعاوی برای شرکت در مراسم خاکسپاری و عزاداری دخترش موافقت کنند. به این ترتیب هشتگ هما سلطانی و عبدالله سلطانی در فضای مجازی داغ شد و مردم نقطه نظرات مختلفی هم پیرامون این دو نام منتشر کردند. بسیاری از چهره‌های فرهنگی و سیاسی کشور هم دیروز به این حادثه واکنش نشان دادند.

وضعیت اسفناک گرانی و بالا رفتن قیمت دلار،‌ به قدری برای مردم گران تمام شده که در فضای مجازی به طرق مختلف علت‌های به وجود آمدن این شرایط را بررسی می‌کنند. یکی از مهمترین مسائل که در ماه‌های اخیر هم حسابی داغ بود فساد مالی بزرگ در بسیاری از دستگاه‌ها و افشاگری‌هایی است که در این زمینه انجام می‌شد. حالا اکثریت جامعه معتقدند دستگاه قضائی به شدید‌ترین شکل ممکن باید با عاملان این فسادها برخورد جدی داشته باشد و پول مردم را به آنها برگرداند. اگر هشتگ فساد در توییتر را دنبال کنید به خوبی متوجه خواهید شد که نظر مردم این است که اگر جلوی این فسادها گرفته شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

 


تعداد بازدید :  202