شماره ۱۴۶۷ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ مرداد
صفحه را ببند
رئیس جمعیت هلال‌احمر در سفر به استان کردستان تأکید کرد:
مشارکت جوانان برای رفع نیازهای مردم

رئیس جمعیت هلال‌احمر در سفر به استان کردستان و در جمع صمیمی امدادگران و نجاتگران این استان با اشاره به اینکه برخي كمبودها و نيازهاي استان كردستان در حوزه امدادونجات تا اندازه‌اي برطرف شده است، تأکید کرد: اولویت هلال‌احمر در کردستان توجه به جوانان و جلب مشاركت آنها براي رفع نيازهاي مردم است.
رئيس جمعيت هلال‌احمر و هيأت همراهش در بدو ورود به سنندج از امكانات پايگاه امداد هوايي استان كردستان كه دهه ‌فجر ‌سال گذشته به بهره‌برداري رسيد، بازديد كردند. دکتر پیوندی در ادامه بازديد از توانمندي‌ها و امكانات جمعيت هلال‌احمر كردستان از مجتمع لجستيك و آمادگي امدادونجات استان كردستان كه شامل ٤ انبار امدادي هر يك به مساحت ٨٠٠‌ مترمربع است، بازديد كرد. در حاشيه اين بازديد، دكتر پيوندي به بررسي برخي اقلام موجود در انبارهاي امدادي اين استان ازجمله چادرهاي جديد و قديمي موجود در يكي از انبارهاي امدادي چهارگانه اين مجتمع پرداخت.
مقصد بعدی رئيس جمعيت هلال‌احمر و هيأت همراهش بازديد از پايگاه امدادونجات جاده‌اي صلوات‌آباد در گردنه‌ای به همین نام بود. دكتر پيوندي پس از بررسي تجهيزات و امكانات اين پايگاه اعم از اقلام امدادي و بسته‌هاي ٧٢ ساعته موجود در اتاق آماده عمليات، اتاق اسكان، اتاق كشيك و... در نشستي صميمانه با مسئولان، امدادگران و نجاتگران داوطلب اين پايگاه گفت‌وگو كرد.
دكتر پيوندي در ادامه به عزم جدي جمعيت براي حل مشكل كمبود امكانات ورزشي و فرهنگي براي جوانان در استان كردستان اشاره كرد و افزود: با وجود ظرفيت‌هاي مناسب و جوانان علاقه‌مند در استان كردستان، امكانات فرهنگي و ورزشي براي جوانان محدود است؛ اما جمعيت هلال‌احمر با تمام توان براي برداشتن قدمي ماندگار براي جوانان تلاش خواهد كرد.


تعداد بازدید :  897