شماره ۱۴۶۸ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد
صفحه را ببند
حکم ویژه پوتین برای استیون سیگال

استیون سیگال هنرپیشه آمریکایی فیلم‌های حادثه‌ای روز گذشته از سوی ولادیمیر پوتین به‌عنوان نماینده ویژه روسیه  در امور بشردوستانه انتخاب شد.
وزارت امورخارجه روسیه در بیانیه‌ای در صفحه فیس‌بوک خود اعلام کرد سیگال قرار است فعالیت‌هایی درخصوص نزدیک‌شدن روابط روسیه و آمریکا در امور بشردوستانه و فرهنگی ایفا کند. بدین اساس سیگال قرار است در اموری نظیر فرهنگ، افکار عمومی و فعالیت‌های جوانان به فعالیت بپردازد.
سیگال در ‌سال 2016 به‌عنوان شهروند روسیه پذیرفته شد و درحال حاضر یکی از دوستان نزدیک ولادیمیر پوتین محسوب می‌شود. شاید علاقه پوتین به ورزش‌های رزمی به‌عنوان یک جودوکار در این دوستی نقش داشته باشد، چراکه سیگال نیز به‌عنوان یکی از اساتید فنون دفاع شخصی در سراسر جهان شناخته شده است و اساسا همین مهارت‌های او بود که پایش را به ‌هالیوود و فیلم‌های حادثه‌ای باز کرد. سیگال حتی یکی از مهمانان ویژه‌ مراسم ادای سوگند ریاست‌جمهوری پوتین در ماه اسفند ماه امسال بود.
سیگال نیز ازجمله حامیان سرسخت پوتین است. او حتی از مواضع دونالد ترامپ در قبال روسیه دفاع می‌کند و چندی پیش در یک مصاحبه تلویزیونی با یکی از شبکه‌های انگلیسی گفت:   هر کسی که فکر می‌کند ولادیمیر پوتین دخالتی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا داشته یا این‌که روسیه از چنین تکنولوژی برخوردار است، باید بگویم که این فکر خیلی احمقانه است.
او همچنین در همین مصاحبه از پوتین به‌عنوان یکی از رهبران بزرگ جهان یاد کرد و گفت: او تاکتیکی بسیار عالی دارد. همه تبلیغاتی که علیه پوتین در آمریکا انجام می‌شود، به این دلیل است که ذهن مردم را از آن‌چه در داخل آمریکا می‌گذرد، منحرف کنند. 


تعداد بازدید :  339