شماره ۱۴۶۸ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

مرتضی تبریزی:  استقلال تیم بسیار بزرگی است و پوشیدن پیراهن این تیم برای هر بازیکنی آرزو است. من هم خوشحالم آمدم و خیلی انگیزه دارم و امیدوارم در کنار هواداران بتوانم فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر بگذارم. پرسپولیس هم تیم خوبی است ولی رقیب ما فقط این تیم نیست و پنج، شش تیم مدعی هستند. زود است در مورد قهرمانی حرف بزنیم و هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

 بوژیدار رادوشویچ: هواداران مرا دوست دارند. باید یک احمق باشم که به‌سوی آنها هیس نشان بدهم. منظور من به سکوها نبود. من فقط به یکی، دو نفر اشاره کردم. من یک بازیکن خارجی هستم و می‌دانم که در موقعیت‌های مختلف چگونه رفتار کنم. وقتی کسی بخواهد مرا اذیت کند، دو برابر او را اذیت خواهم کرد.

 جنیفر انیستون:تعداد زیادی از زنان بزرگ جلو و پشت دوربین هستند. همگی با کیفیتی فوق‌العاده. از روی اجبار و به خاطر جنبش نبوده است. آنها جزیی از فیلم بوده‌اند چون به طرز خارق‌العاده‌ای استعداد دارند. ریچل موریسن مدیر فیلمبرداری ما در «کیک» بود و نخستین زنی است که برای بهترین فیلمبرداری در اسکار( برای فیلم مالباند) نامزد شده است. او خفن است. ما به این احتیاج داریم که زنان بیشتری مثل او بیابیم و بهشان فرصت بدهیم. مثل حفر معدن برای دستیابی به طلا است. نباید کارگردانان زن و تهیه‌کنندگانمان را به زور به جان هم بیندازیم به خاطر اینکه مجبوریم. پس این دسته از تصمیمات را داریم از روی ترس می‌گیریم.

 جواد انصافی: به دلیل این که نوع نمایش‌های ما در فضای کمدی- انتقادی است، خیلی خوشایند مسئولان نیست که این نوع نمایش‌ها را در خیابان اجرا کنیم. درواقع غیر مستقیم به ما اجازه اجرا نمی‌دهند. با این حال با دست‌اندرکاران تئاتری مشورت کردیم و به دنبال ایده‌هایی هستیم که بهتر است تا به نتیجه مطلوب نرسیده‌ایم آن را اعلام نکنیم.


تعداد بازدید :  372