شماره ۱۴۶۸ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۵ مرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# کمیته اخلاق # مهدی_تاج # خداداد_عزیزی #سپید_رود_رشت

اعلام خبر محرومیت محسن مسلمان و حسین کعبی تا اطلاع ثانوی از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جنجال بسیار بزرگی به راه انداخت و واکنش مردم را هم به دنبال داشت. نخستین انتقاد این بود که چرا شفاف‌سازی دقیقی درباره علت این محرومیت صورت نگرفته است. با این وجود تعداد واکنش‌ها به کمیته اخلاق در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به قدری داغ بود که این اسم پرکاربرد‌ترین در بین سوژه‌های ورزشی بود. البته کمیته اخلاق روز گذشته هم با دادن اولتیماتوم به علی کفاشیان برای تعیین تکلیف پرونده گم شدن پول حق پخش تلویزیونی مسابقات تیم‌ملی در مقدماتی جام‌جهانی باز هم خبرساز شد و این کمیته عزم خود را جزم کرده به این ابهام مالی که کفاشیان و عباس ترابیان در آن نقش اول را ایفا می‌کنند، رسیدگی کند.

رئیس فدراسیون فوتبال روزهای بسیار سختی را به خاطر وضع مبهم کادر فنی تیم‌ملی پشت سر می‌گذارد. با وجود این‌که تاج تاکید داشته با کی‌روش برای هدایت تیم‌ملی تا جام ملت‌های آسیا به توافق رسیده، اما هنوز قراردادی امضا نشده و احتمال جدایی کی‌روش از تیم‌ملی فوتبال ایران هم وجود دارد. نکته قابل تامل درباره اتفاقات پیش‌رو اما اینجاست که فدراسیون فوتبال برای پرداخت حقوق عقب‌افتاده 700هزار دلاری کی‌روش مشکلاتی اساسی به خاطر تحریم‌ها دارد، همچنین بودجه کافی برای اجرایی‌کردن برنامه آماده‌سازی 5‌میلیون و 700‌هزار دلاری برای حضور پرقدرت در جام ملت‌های آسیا را در اختیار ندارد. حالا هم حامیان سرمربی تیم‌ملی با مخاطب قرار دادن تاج در فضای مجازی درحال انتقاد از رئیس فدراسیون فوتبال به خاطر عدم امضای قرارداد با کی‌روش و بلاتکلیفی تیم‌ملی هستند.

از همان روزی که سپیدرود در رشت دو تکه شد و دو مالک و سرمربی داشت  و زمان را برای شروع تمرینات آماده‌سازی پیش از شروع فصل از دست داد، مشخص بود که این تیم یکی از جدی‌ترین مدعیان سقوط به لیگ دسته اول در فوتبال ایران خواهد بود. در فاصله بسیار کمی تا شروع لیگ هم مقامات فوتبال استان گیلان هدایت سپیدرود را به خداداد عزیزی واگذار کردند و این مربی نتوانسته به خاطر زمان کمی که در اختیار داشت، کار مثبت بزرگی در این باشگاه انجام بدهد. در دو هفته ابتدایی لیگ هم سپیدرود با 3 گل به سایپا باخت و 6 گل هم از سپاهان در خانه خورد. اتفاقی که باعث درگیری شدید هواداران سپیدرود با خداداد عزیزی شد. فحاشی هر دو طرف به یکدیگر هم به قدری زشت و بد بود که حسابی در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی سوژه شد و برای دو روز هشتگ خداداد عزیزی  و سپیدرود داغ بود.

 


تعداد بازدید :  347