شهروند| مردم از خدمات پس از فروش ایرانخودرو و سایپا چندان رضایت ندارند. نتیجه ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان میدهد که ایرانخودرو سال گذشته نتوانسته است برای خدمات پس از فروش رضایتبخش باشد. براساس این گزارش که در مصاحبه با ۳۲۳هزار و ۴۲۳ نفر از خریداران خودروهای سواری تهیه شده است، شرکت جهان نوین آریا با کسب ۷۴۸ از ۱۰۰۰ امتیاز، بیشترین رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودرو را کسب کرده است. پس از آن مدیران خودرو با کسب ۷۱۹ امتیاز در رتبه دوم و ایرتویا با کسب ۷۰۶ امتیاز در رتبه سوم رضایتمندی مشتریان قرار گرفته است. ایرانخودرو و سایپا در رتبههای آخر این ردهبندی قرار دارند. این موضوع درحالی رخ میدهد که سهم فروش برخی از این شرکتهای فروش خودرو از بازار ایران بسیار کم است.