شماره ۱۴۶۹ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

حسین علیزاده: تعداد خوانندگان زن که موسیقی ایرانی را باکیفیت خوب اجرا می‌کنند از آقایان بیشتر است، منتها چون امکان حضور روی صحنه برایشان نیست، صحنه به دست آقایان سپرده شده است. موسیقی جزو مقدسات من است و تن به این کار نخواهم داد و در جشنواره‌ای که بخش زنان را از مردان تفکیک کند، حضور نخواهم داشت.

 مسعود فروتن: سر چهارراه پارک وی پشت ترافیک بودم که جوان سی دی فروشی به من گفت خجالت بکش و جلوی ازدواج جوان‌ها را نگیر. به خاطر نقش ناصر در سریال پدر، فحش خوردم و خیلی‌ها به من گفتند چرا نقش یک آدم بدجنس را بازی کرده‌ام.

 وینفرد شفر: این تفاوت ما و تراکتورسازی است که آنها بازیکنان بزرگی را با پرداخت دلار جذب کرده‌اند، ولی من باید با جوان‌ها کار کنم. البته من کار کردن با جوان‌ها را دوست دارم ولی باید قبول کنیم این کار زمان می‌خواهد.

 برانکو ایوانکوویچ: بابت شروع خوبی که در لیگ داشتیم، خوشحال هستیم ولی این تازه اول ماجراست. هنوز اتفاقی نیفتاده و بازی‌ها و حوادث زیادی را در پیش داریم. نتایج گوناگونی رقم خورد که باید ما را به هدف اصلی برساند. ما دنبال نتایج خوب و بازی‌های زیبا هستیم و طبعا انتظار داریم تیم در هفته‌های آینده آماده‌تر باشد.

 مجید کیهانی: کسانی را در فهرست اعزام به بازی‌های آسیایی قرار دادیم که یا مدالشان قطعی است یا شرایط لازم برای جنگیدن در مسیر رسیدن به مدال را دارند. مگر می‌شود ورزشکار شایسته را کنار بگذاریم؟ از میان ملی‌پوشان دوومیدانی احسان حدادی شایستگی پرچمداری کاروان ایران را دارد.


تعداد بازدید :  558