شماره ۱۴۶۹ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ مرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# دنیای_ورزش # شهربانو_منصوریان # سحر_قریشی

مجله قدیمی و دوست داشتنی دنیای ورزش تعطیل شد؛ مجله‌ای که در کنار کیهان‌ورزشی تنها منبع به‌روزرسانی روزنامه‌خوان‌های ورزشی‌ در دهه پنجاه و شصت بود. دنیای ورزش در دوران مجلات و روزنامه‌های سیاه و سفید رنگی چاپ می‌شد و مخاطبان و تاثیرگذاری بسیار زیادی هم داشت. تعطیلی این مجله هم حسابی در بین اهالی ورزش سروصدا ایجاد کرد و اکثر کاربران از خاطرات خود از این نشریه پیام‌ها و توییت‌هایی منتشر کردند.

ماجرای اخراج شهربانو منصوریان قهرمان ووشو ایران از صداوسیما و جلوگیری از حضور او در برنامه رادیو ورزش به خاطر حاضر شدن در صداوسیما با گرمکن ورزشی چنان سروصدایی در محافل ورزشی و رسانه‌ها ایجاد کرد که طبیعتا واکنش تند مردم در شبکه‌های مجازی را هم به دنبال داشت. البته عذرخواهی مدیر رادیو ورزش از خواهران منصوریان و تاکید روی این جمله که ممانعت از حضورش در برنامه نه به خاطر حجاب بلکه به خاطر ناهماهنگی بین عوامل بود هم صدای اعتراض را بلند‌تر کرد. چرا که خود شهربانو منصوریان گفته بود به دلیل حضور با گرمکن ورزشی از رسانه ملی اخراجش کردند.

این بازیگر سینما و تلویزیون هنوز هم به خاطر حضورش در توییتر تمام توجهات را در این شبکه‌های اجتماعی به خود اختصاص داده است. با وجود اینکه روز گذشته گزارشی درباره حواشی آغاز فعالیت قریشی در توییتر منتشر کردیم،‌ اما چالش دنبال کردن یا دنبال نکردن این بازیگر همچنان داغ داغ است. بسیاری از دختران عاشق فوتبال که از صحبت‌های این بازیگر در حمایت از ممانعت از حضور زنان در ورزشگاه هنوز شاکی هستند،‌ در توییت‌هایی دوستان خود را که اقدام به دنبال کردن سحر قریشی کرده‌اند، تهدید به بلاک کردن می‌کنند. بدون تردید تا پیش از این برای ورود و حضور هیچ یک از اهالی سرشناس ورزش و فرهنگ به توییتر تا این حد حاشیه درست نشده بود! اما همان طور که اشاره شد ورود قریشی به این شبکه اجتماعی با جنجالی رو به رو است که به نظر می‌رسد تا مدت‌ها ادامه داشته باشد. به ویژه وقتی او شروع به انتشار توییت‌های مختلف می‌کند.


تعداد بازدید :  352