شماره ۱۴۶۹ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ مرداد
صفحه را ببند
بخشی از گفت و گوی نماینده ارومیه که خبرساز شد
باج نمی دهم

نادر قاضی پور را همه به عنوان مدافع قشر مستضعف و کارگر جامعه می شناسند اما توییت محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که نشان می دهد او به لحاظ اقتصادی وضع خوبی دارد. همین امر موجب شد نامه نیوز با قاضی‌پور گفت و گویی داشته باشد که بسیاری از خبرگزاری ها بخشی هایی از آن را نقل کردند. در ادامه بخشی از این گفت و گو را که به گزارش «شهروند» مرتبط است آورده ایم:
 در تهران و ارومیه چند تا خانه دارید؟
من قبل از نمایندگی مجلس در خیابان نظام آباد تهران یک خانه دو طبقه و یک تک واحدی 70 متری داشتم. خانه دو طبقه را فروختم ولی یک واحد را نگه داشتم. آدرسش هم خیابان نظام آباد، خیابان شهید مدنی، خیابان شهید محمودی، کوچه شهید علی اکبر وهات است.
 اینکه یک شرکت ایتالیایی از شما دعوت کرده و شما در جواب گفتید حتما باید بلیت هواپیما برای قسمت فرست کلاس باشد صحت دارد؟
به هیچ عنوان صحت ندارد. مسافرت های من کمترین است. 11 سال نماینده مجلس هستم، یک مرتبه خانواده ام را تهران نیاوردم. البته قبل از نمایندگی مجلس زن و بچه ام را تهران می آوردم. به کوری چشم دشمنان مشهد یک آپارتمان دارم. من و بچه هایم، برادر و خواهرم در سفر مشهد به آن خانه می رویم و هتل اتاق نمی گیریم. در واقع آپارتمان خانوادگی ماست.
 در کل زندگی لاکچری ندارید؟
خیر. من پژو سوار می شوم. پسرانم وانت سوار می‌شوند. خانه‌ای که در ارومیه در آن زندگی می کنم از زمانی که دانشجو بودم، احداث کردم و هنوز آنجا هستم. وقتی بخشدار، فرماندار، مدیرکل و سه دوره نماینده مجلس هستم از آن خانه بیرون نرفتم. از قدیم الایام وضع مالی ما خوب بود. ابزار فروشی داشتیم برای این در تهران خانه داشتیم چون وقتی به تهران می آمدیم در منزل خودمان باشیم. قبل از آنکه کارمند بشوم ابزار فروشی را بستم. هرچه ملک در آذربایجان شرقی و تهران داشتم همه را به ارومیه بردم. ارومیه وطن، عشق و علاقه من است. اگر قاضی‌پور قاضی‌پور است، برای محکم بودنش است، باج نمی دهد، باج نمی گیرد و برای این بیشتر میکروفنش در صحن علنی باز است چون شب ها طرح ها و لوایح را مطالعه می کند.


تعداد بازدید :  358