شماره ۱۴۶۹ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

رئیس جمهوری حقایق را بگوید
علی مطهری، نماینده مجلس: اگر موانع پیش روی دولت به بهانه مصلحت کشور پنهان بماند، هدف‌های دولت محقق نخواهد شد. بیان حقایق باعث فشار افکار عمومی برای رفع موانع خواهد شد. اگر روحانی همه حقایق را در مجلس مطرح کند، حضور وی مفید خواهد بود.

بازداشت 45 نفر از متخلفان بازار
غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه: مطابق آخرین اخباری که در رابطه با تخلفات اخیر بازار پیگیر شدم، تاکنون ۴۵نفر در این دو سه پرونده از ابتدا تا به امروز بازداشت شده‌اند. البته افرادی هم هستند که ممکن است اتهاماتشان کمتر باشد و با قرار وثیقه آزاد شده باشند؛ اما تا همین امروز ۴۵ نفر در بازداشت به سر می‌برند.

هجمه و پرخاش ممنوع
حسین سبحانی‌نیا، فعال سیاسی اصولگرا: آن‌چه امروز مورد انتقاد جامعه است، پرخاش و هجمه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی به یکدیگر است، به طوری که افکارعمومی تصور می‌کند همه دنبال جنگ قدرت هستند و هر گروهی فکر براندازی و حذف رقیبش را در سر می پروراند. حال آنکه موضوع اصلی جامعه این نیست و مردم با فشارهای اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

جامعه تشنه حرف‌های روحانی است
غلامعلی جعفرزاده، نماینده مجلس: ما باید یک وحدت و انسجام ملی از خودمان به نمایش بگذاریم، باید مسائل را در داخل حل کنیم و جلوه ما از بیرون خوب باشد؛ جامعه امروز تشنه حرف زدن روحانی است.
 روحانی باید برای مردم روشن کند توافق چه سود و چه هزینه‌هایی دارد و واقعیت‌ها را بیان کند.


تعداد بازدید :  351