شماره ۱۴۷۰ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ مرداد
صفحه را ببند
«تاخیر در تحویل» معضل بزرگ مشتریان خودرو

ایسنا| خریداران خودروهای پرتقاضای داخلی و همچنین خریداران خودروهای وارداتی معمولا خودروی خریداری‌شده را با تأخیر قابل توجهی نسبت به آن‌چه که در قرارداد قید شده، دریافت می‌کنند. از ابتدای تیر ماه تقریبا تمام شرکت‌های واردکننده خودرو در تحویل خودروهای پیش‌فروش‌شده تأخیر دارند و خودروسازان نیز در تحویل برخی خودروهای پرتقاضا به‌ویژه خودروهایی که با مشارکت خودروسازان خارجی در ایران تولید می‌شوند، تأخیرهای قابل توجهی داشتند که اخیرا این تأخیرها بیشتر نیز شده و نارضایتی مصرف‌کنندگان را به دنبال داشته است. در این شرایط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارشی از وضع رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در طول‌ سال ۱۳۹۶ منتشر کرده که بررسی آن نشان می‌دهد در ‌سال گذشته نیز بیشترین انتقاد مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در ایران مربوط به «تأخیر در تحویل خودروی فروخته‌شده» بوده است؛ تأخیری که در ماه‌های اخیر تشدید نیز شده است. بعد از تأخیر در تحویل بیشترین انتقاد مشتریان از فرآیند فروش خودروهای سواری در طول‌ سال گذشته مربوط به «ایرادداشتن خودرو در زمان تحویل» بوده است که اگر چه در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران توضیح بیشتری درباره این موضوع داده نشده اما احتمالا این مشکل مربوط به خودروهای تولید داخلی بوده که با کیفیت پایینی تولید و عرضه می‌شوند.


تعداد بازدید :  123