شماره ۱۴۷۰ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

حسین کعبی: سرمربی تیم در برنامه 90 مدعی شد که قبل از حضورش در رشت من قراردادم را امضا کرده بودم؛ یعنی اگر زودتر آمده بودند، تصمیم دیگری می‌گرفتند. اما حالا برای یادآوری باید بگویم که حتما در روز معارفه‌شان یادشان هست که گفتند: «حسین تو و رضا مهدوی بزرگان تیم هستید و باید تیم را امسال جمع کنیم چون کار سختی داریم.»

سامان قدوس: شاید این آخرین بازی من برای اوسترشــــوندز بود. جاه‌طلبی‌هـــای من مشخص و روشن است. من دوست دارم در همین پنجره نقل‌ و انتقالات به تیم دیگری بروم  ولی بعید می دانم آن تیم آمینس باشد. شایعات همیشه وجود دارد. البته من خودم دوست دارم وضعیتم مشخص شود  ولی باید بگویم که چیزی مشخص نیست.

اصغر حاجیلو: رفتار شفر با بازیکنان به شکلی است که آنها با تمام وجود برای استقلال بازی می‌کنند. نگاه شفر به بازیکنان ابتدا پدرانه است و بعد حالت تعلیم دارد. او بازیکنانی که نمره 20 می‌گیرند را دوست دارد و این درست مثل رابطه معلم و شاگرد است.

سعید پیردوست: سریال «نقطه چین» مخاطب زیادی را به‌خصوص در تهران به خودش جلب کرد و به جرأت می‌توانم بگویم که زمان پخش این سریال افراد زیادی پای تلویزیون می‌نشستند و اثر را نگاه می‌کردند. الان هم که این سریال از ‌آی‌فیلم پخش می‌شود، مردم هنوز هم این مجموعه را دوست دارند و دنبال می‌کنند.

فریدون اصفهانیان: پس از بازبینی درمجموع عملکرد داوران در این 16 بازی را مثبت ارزیابی می‌کنیم. البته داوران با تصمیمات انضباطی درباره کارت‌های زرد و قرمز مشکلاتی داشتند که پس از آنالیز با داوران صحبت و نکاتی را برای آنها یادآوری کردیم. همین‌طور اگر ناظری به اشتباه نمره‌ای به داور بازی داشته باشد، آن را نیز در این جلسات بررسی می‌کنیم.


تعداد بازدید :  355