شماره ۱۴۷۰ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ مرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# قیمت _کاهشی _دلار # کادوی_لاکچری # همسر_ترک_دژاگه #ما_هم_دعوتیم؟

کاهش قیمت دلار و سکه در بازار آزاد بعد از اجرای بسته ارزی جدید دولت سوژه روز مخاطبان فضای مجازی است. بسیاری از کاربران نسبت به کاهش قیمت‌ ارز موضعگیری‌های مثبتی کردند و این مسأله را یک دستاورد مثبت دانستند. اگر چه نارضایتی‌هایی نیز در این خصوص وجود دارد اما اکثریت پیش‌بینی می‌کنند که دلار تا زیر 8‌ هزار تومان پایین بیاید و به قیمت حدود دو ماه پیش برسد.

اشکان دژاگه، کاپیتان تیم‌ملی که به‌تازگی به عضویت تراکتورسازی در آمده بعد از حضور در تمرینات این تیم و استقبالی که هواداران تبریزی  از او کردند، در یک مصاحبه ویدیویی اعلام کرد که همسرش آذربایجانی و بزرگ‌شده باکو است. او البته اعلام کرده از همسرش زبان ترکی را یاد گرفته و در تبریز سعی می‌کند این زبان را فرابگیرد. همین امر سوژه جالبی دست کاربران داده تا به همسر ترک‌زبان دژاگه بپردازند و عکس‌های او و اشکان را انعکاس
دهند.

انتشار یک مصاحبه از الناز شاکردوست درباره خودرویی که کادوی تولدش بود، کافی بود تا کاربران مجازی علیه او موضع بگیرند. شاکردوست در آن مصاحبه گفته است: «اولین قراردادم را با خودرویی که پدرم برای کادوی تولد خریده بود، ‌انجام دادم. من از همان اول ثابت کردم آمده‌ام بازیگر شوم، نه اینکه چهره باشم.» همین صحبت‌ها کافی بود تا کاربران استقبال بدی از این سلبریتی داشته باشند و به انتقاد از رفتار او بپردازند. برخی نیز با هشتگ «کادوی لاکچری» او را جزو بازیگرانی دانستند که اصطلاحا بچه پولدار بوده و به همین واسطه راهی سینما شده‌اند.

انتشار زمان و مکان برگزاری مراسم ازدواج کریم انصاری‌فرد با سوفیا میلیاردر یونانی سوژه جالبی برای طرفداران این ستاره شده تا به شوخی با او  بپردازند. خیلی از کاربران توییتر و اینستاگرام در کامنت‌های خود عبارت «ما هم دعوتیم؟» را نوشتند و با انصاری‌فرد و ازدواجش شوخی کردند. البته موضوع به همین جا ختم نشده و خیلی‌ها به نظر دادن درباره همسر ستاره تیم‌ملی و حتی نقش او در آینده فوتبالی‌اش پرداختند.


تعداد بازدید :  213