شماره ۱۴۷۰ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ مرداد
صفحه را ببند
پیگیری موج شایعه و جنجال
آیا خبر مهاجرت رضا صادقی حقیقت دارد؟

پولاد امین| در چند وقت اخیر دنیای رسانه‌ای غیررسمی کشور پر بوده از شایعات و جنجال‌های مربوط به مهاجرت رضا صادقی. در واقع از آن روزی که رضا صادقی نارضایتی خود را از وضع و حال کشور و به‌خصوص دنیای موسیقی علنی کرده، همواره این شایعه حول و حوش این خواننده محبوب می‌چرخیده که آیا محبوب مشکی‌پوشان نیز راه مهاجران عرصه موسیقی چون شادمهر عقیلی و چند نفر دیگر را دنبال خواهد کرد؟!
آغاز بازی
بازی از آن‌جا آغاز شد که رضا صادقی در یک پست اینستاگرامی به تلویح  به مهاجرت اشاره کرد. او نوشت: یک روز بر گونه این مملکت یک بوسه می‌زنم و بالای سرش یک یادداشت می‌گذارم و می‌روم؛ آن‌چنان زیبا خوابیده‌ای که دلم نیامد بیدارت کنم. مخاطبین فضای مجازی و به‌ویژه دوستداران رضا صادقی هنوز این پست را هضم نکرده بودند که صادقی با انتشار یک پست دیگر شایعه مهاجرتش را بال‌وپر بیشتری داد: گاهی نباید صبر کرد، باید رها کرد و رفت... تا بدانند که اگر تا به امروز ماندی، رفتن را بلد بوده‌ای! این دو پست اینستاگرامی اخبار ضد و نقیض و بحث‌های داغ و پرشوری را ایجاد کرد و هواداران رضا صادقی نگران از شایعه مهاجرت خواننده محبوب‌شان از او درخواست کردند که در این مورد بیشتر توضیح بدهد.
پایان بازی
در چند سال اخیر خواننده‌ها و موزیسین‌های زیادی از ایران مهاجرت کرده‌اند. درواقع بعد از شادمهر موزیسین‌هایی چون کاوه یغمایی، حمید طالب‌زاده، رضا سبحانی، حامد نیک‌پی، محسن نامجو، سعید شنبه‌زاده، بابک امینی و... مهاجرت کرده‌اند. شایع شده بود آخرین بازیگر این بازی هم رضا صادقی خواهد بود اما صادقی شاید با درک نگرانی هوادارانش خیلی زود در این بحث را بست تا شایعه بال و پر بیشتری نگیرد. او روز گذشته در پستی دیگر به شایعات خروجش از ایران واکنش نشان داد و نوشت: دوستان جانم، اگر رفتنی باشه هم الان نیست، حالا که مردمم به لبخند و انرژی نیاز دارن... با این اوصاف به‌نظر می‌رسد فعلا صادقی محبوب ماندنی است. او دیروز با هوادارانش قرار ملاقاتی تنظیم کرد در کنسرتی که روز هشتم شهریور برگزار خواهد کرد. پس ظاهرا مشکی‌پوشان حداقل تا یک ماه خیال‌شان می‌تواند راحت باشد؟!


تعداد بازدید :  196