شماره ۱۴۷۰ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۷ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

صداوسیما نمایندگان را متهم به شومن بازی می‌کند
فرهاد تجری  عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل 09 مجلس: روز شنبه در برنامه خبری شبکه دو بررسی مناطق آزاد در مجلس با ادبیات مغرضانه به تمسخر گرفته شد. این برای چندمین بار است که یکی از برنامه‌های صداوسیما خارج از موازین، بررسی‌های کارشناسی دولت و یا مجلس را مغرضانه گزارش می‌دهد و نمایندگان را متهم به شومن بازی می‌کنند.

در جریان نامه فرمانده سپاه به ترامپ نبودم
بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه: در بخش دیپلماسی و دیپلماتیک کشور یک نگاه واحدی در مورد مسائل جهانی و منطقه‌ای وجود دارد و سیاست خصمانه و تحریمی آمریکا تا حد بسیاری عامل وحدت نظر مقامات، نخبگان و آحاد جامعه شده است. در تصمیم‌گیری‌ها، نهایتا و قطعا بخش‌های مختلف نظام در یک نقطه مشخص با هم به یک وحدت نظر و همفکری می‌رسند و این نقطه همان مصالح مردم  و منافع جمهوری اسلامی ایران است. در جریان نامه فرمانده سپاه به ترامپ نبودم.

  ربیعی می‌تواند به  روند غیرقانونی استیضاح اعتراض کند
حبیب ‌الله نیکزادی ‌پناه، نماینده مردم بم: استیضاح یکی از ابزارهای قانونی مجلس و نمایندگان است و وزرا می‌توانند در صحن حاضر شوند و از خودشان دفاع کنند. آقای ربیعی می‌تواند برای این نکته اعتراض کند و معاون حقوقی وی می‌تواند آن را پیگیری کند.

به عنوان وکلای مردم از بیت‌المال حفاظت کنیم
مصطفی کواکبیان ، نماینده مجلس:  متاسفانه  در کمیسیون عمران گفته شده بود که تحقیق و تفحص از شهرداری به دلیل اینکه در رأی گیری ۸ به ۸  مساوی شده است، بنابراین ما نمی‌توانیم بر اساس آیین‌نامه بگوییم که تصویب شده است. اهمیت این موضوع تا جایی است که فرق نمی‌کند، بررسی آن در زمان شهردار قبل یا فعلی صورت بگیرد، چرا که ما به عنوان امنای ملت و وکلای مردم، وظیفه داریم از بیت‌المال حفاظت کنیم و اگر سر سوزنی تقلب صورت گرفته باشد، نسبت به آن حساسیت به خرج دهیم.

 


تعداد بازدید :  214