شماره ۱۴۷۳ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۱ مرداد
صفحه را ببند
پارتی بازی ترامپ برای پدرزن و مادرزنش

ویکتور و آمالیجا ناوس، پدر و مادر ملانیا ترامپ، پنجشنبه هفته گذشته حق شهروندی آمریکا را در حالی دریافت کردند که اگر قرار بود قوانین جدید ترامپ در خصوص سیاست‌های مهاجرتی درباره‌شان اجرا ‌شود، صلاحیتشان باید رد می‌شد.
ویکتور و آمالیجا که پیشتر
 گرین کارت آمریکا داشتند و در آمریکا زندگی می‌کردند، اخیرا حق شهروندی دایم این کشور را دریافت کرده‌اند. یک منبع آگاه به سرویس خبری یاهو گفته که این دو گرین کارت آمریکا را پیش از پیروزی ترامپ در انتخابات از طریق دخترشان دریافت کرده بودند. اما نکته اینجا است که ترامپ در قوانین جدیدی که وضع کرده، دریافت حق شهروندی را از طریق درخواست یکی از اعضای خانواده که شهروند آمریکا است ملغی کرده است. ترامپ این نوع حق شهروندی و مهاجرت را «مهاجرت زنجیره‌ای» نام نهاده و گفته بود قصد دارد حق شهروندی را تنها براساس شایستگی‌های هر فردی اعطا کند. البته به نظر می‌رسد که پدر و مادر 70ساله ملانیا، بانوی اول کاخ سفید، به وضوح شایسته دریافت این حق هستند!
ملانیا ترامپ در سال 2005 با دونالد ترامپ ازدواج کرد و در سال 2006 حق شهروندی آمریکا را به دست آورد. مادر و پدر او هنوز هم رابطه خوبی با خانواده ترامپ دارند و گهگاه در مسافرت‌هایی که خانواده ترامپ می‌روند، با آنها دیده شده‌اند.
وقتی از وکیل این دو پرسیده شد آیا ترامپ در این خصوص دخالتی داشته یا خیر، پاسخ داد:«نمی توانم به این سوال جواب دهم چون نمی‌خواهم به حریم خصوصی آنها تجاوز کنم. البته من شخصا به شدت مخالف سیاست‌های مهاجرتی دونالد ترامپ هستم.»

 


تعداد بازدید :  193