شماره ۱۴۷۳ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۱ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

بیانسه:   بعد از تولد نخستین فرزندم به باید و نبایدهای متداول در جامعه درباره این‌که ظاهرم باید چگونه باشد، باور داشتم. خیلی به خودم فشار آوردم که همه وزنی را که اضافه کرده بودم، در سه ماه کم کنم و حتی تور جمع‌وجوری هم برنامه‌ریزی کردم که خودم را موظف به انجام این کار کنم. حالا که به گذشته نگاه می‌کنم می‌بینم این کار دیوانگی بود. ‌سال ۲۰۱۲ زمانی‌که به اجراهای رِوِل در آتلانتیک می‌رفتم، هنوز بچه‌ شیر می‌دادم، اما بعد از دوقلوها دیدگاهم به خیلی چیزها تغییر کرد.

 لیلی گلستان:   معمولا مردم عادی آثار هنری را کمتر می‌خرند و آنها هستند که در شرایط بد اقتصادی زندگی می‌کنند. افرادی که موقعیت‌های مالی بهتری دارند برای آن‌که پولشان را پس‌انداز کنند به خرید اشیای هنری روی آورده‌اند که بتوانند بعدها چیزی را که خریده‌اند، گران‌تر بفروشند.

 بیژن ذوالفقار نسب: در گذشته هواداران را با باتوم و حتی گاز اشک‌آور روی سکوها ساکت می‌کردند که این کار دیگر منسوخ شده است. در اکثر لیگ‌های معتبر دنیا سازماندهی هواداران برعهده خود باشگاه‌هاست. شما در هیچ جای دنیا نمی‌بینید که تماشاگران دو تیم به سمت همدیگر سنگ و اشیا پرتاب کنند بلکه فرهنگ‌ها آن‌قدر بالا رفته است که هر هواداری به ورزشگاه می‌آید، حتی می‌داند جایش کجاست و روی صندلی خود می‌نشیند. اتفاقی که در جام‌جهانی 2018 هم شاهد بودیم.

 اصغر حاجیلو: اگر این دو بازیکن را یک‌ماه محروم کرده‌اند، بهتر است بگویند دیگر فوتبال بازی نکنند. شاید هم باید عینک‌مان را عوض کنیم! آقای تورک، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به خاطر مشغله‌هایی که دارد، حتما فیلم این صحنه را ندیده است. اگر این دو بازیکن بزرگ و باتجربه بودند، خودمان هم محرومیت‌شان را قبول می‌کردیم، اما اینها جوان هستند. تورک قطعا به خاطر پرونده‌هایی که دارد، برای بررسی این فیلم دقت نکرده است.

 


تعداد بازدید :  362