شماره ۱۴۷۴ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ مرداد
صفحه را ببند
مدیرعامل نمایشگاه اصفهان در آیین افتتاح نمایشگاه فولاد:
حضور در نمایشگاه بهترین راه برای رونق بازار و خروج از رکود است.

اصفهان -راعی
مدیرعامل نمایشگاه اصفهان در آیین افتتاح نمایشگاه فولاد اظهار کرد: حضور در نمایشگاه بهترین راه برای رونق بازار و خروج از رکود است. نمایشگاه فولاد اصفهان، معتبرترین رویداد فولاد کشور است.
با حضور دکتر کرباسیان و بزرگان صنعت فولاد کشور دهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته در اصفهان گشایش یافت. عصر دیروز و در مراسمی با حضور دکتر مهدی کرباسیان معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو، دهمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد ریخته گری و متالورژی ماشین‌آلات و صنایع وابسته در محل دایمی نمایشگاه‌های استان اصفهان واقع در پل شهرستان گشایش یافت.
 در ابتدای این مراسم، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان گفت: این نمایشگاه که جایگاه خود را به عنوان معتبرترین نمایشگاه صنعت فولاد کشور تثبیت کرده است، طی روزهای شانزدهم تا نوزدهم مردادماه بر پاست.  وی به شرکت بیش از ۱۵۰ شرکت داخلی، خارجی و نمایندگان شرکت‌های بین‌المللی اشاره کرد و گفت: این شرکت‌ها در قالب هشت هزار مترمربع فضای نمایشگاهی توانمندی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.
 مشارکت‌کنندگان دهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته دستاوردهای خود در زمینه‌های ریخته‌گری، تولید فولاد، چدن و فلزات غیرآهنی، ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی وابسته، تصفیه‌خانه‌های صنعتی و خدمات صنعت متالورژی و شکل‌دهی فلزات را در معرض بازدید متخصصان و بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.  علاقه‌مندان به بازدید از دهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته می‌توانند طی روزهای شانزدهم تا نوزدهم مردادماه و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به پل شهرستان، محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان مراجعه کنند. سرپرستی موسسه فرهنگی مطبوعاتی صمت در استان اصفهان نیز با برپایی غرفه در این نمایشگاه حضور داشته که همزمان با نکوداشت روز خبرنگار، انتشار ۱۱۱۰ شماره این نشریه را با حضور معاون وزیر جشن گرفت.

 


تعداد بازدید :  142