شماره ۱۴۷۴ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ مرداد
صفحه را ببند
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف بیش از ۱۷۹ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شهریار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه مبین ، سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف بیش از ۱۷۹ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شهرستان شهریار خبر داد.
سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در این رابطه گفت: با آگاهی ماموران پلیس از گزارشی مبنی بر قاچاق مقدار قابل توجهی ماده مخدر تریاک از استان کرمان به شهرستان شهریار، پلیس اقدامات ویژه به منظور کشف و ضبط محموله مورد نظر را در دستور کار خود قرار داد.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس موفق به شناسایی و ردیابی این محموله در محورهای مواصلاتی شهرستان شهریار شدند.
سردار محسن خانچرلی افزود: با ردیابی محموله مواد مخدر ماموران پلیس به منظور کشف و ضبط آن به محورهای مواصلاتی شهرستان شهریار اعزام شدند.
وی بیان کرد: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از متوقف کردن خودرو حامل مواد مخدر، متهم را دستگیر و وی را به منظور بررسی اطلاعات بیشتر به پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران انتقال دادند.
خانچرلی بیان کرد: طی بازرسی های صورت گرفته از این خودرو، ۱۷۹ کیلو و ۱۲۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود را کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: طی بازجویی ها صورت گرفته از متهم، وی به بارگیری این محموله از استان کرمان و انتقال و فروش آن در شهرستان‌های غرب استان تهران، اعتراف کرد.

 


تعداد بازدید :  269