شماره ۱۴۷۴ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ مرداد
صفحه را ببند
تمسخرارتش فضایی ترامپ به سبک استیفن کینگ

استیفن کینگ نویسنده معروف آمریکایی در یک پست توییتری از مخاطبانش خواست نظر خود را درباره طرح ایجاد ارتش فضایی که ترامپ آن را اعلام کرده، بیان کنند.
پاسخ‌هایی که کاربران توییتر به این پست کینگ دادند، مملو است از تمسخر و جوک‌ساختن از این اقدام ترامپ. برخی از پاسخ‌های این کابران آن‌قدر جالب بوده که این پست کینگ به یکی از ترندهای توییتر تبدیل شد.
یکی از کاربران در پاسخ نوشته: «شهروندان توجه کنید. ترامپ اعلام کرده آمریکا برای تسلط بر فضا ارتش فضایی تشکیل می‌دهد. دلیلش این است که آمریکا آن‌قدر روی زمین گند زده که دیگر جایی برای گندزدن نیست. بنابراین باید به فضا برویم».
کاربری دیگر نوشته است: «خبر فوری- موجودات فضایی در واکنش به طرح ترامپ اعلام کرده‌اند که پول این ارتش را آنها نخواهند پرداخت». اشاره این کاربر به سخنان ترامپ درباره پرداخت بیشتر کشورهای عضو ناتو است.
کاربری دیگر گفت‌وگوی اوباما و بایدن را تخیل کرده و به نقل از اوباما خطاب به بایدن نوشته: «یادته اون طرح مسخره ارتش فضایی رو روی میزت گذاشتم تا کمی بخندیم؟ بایدن: آره. یادمه. اوباما: ترامپ پیداش کرده».
استیفن کینگ که یکی از منتقدان سرسخت ترامپ در جمع نویسندگان مشهور آمریکایی است، در پست توییتر خود نوشته است: «وقتی درباره‌اش شنیدم، فکر کردم که دارم یکی از آن برنامه‌های تلویزیونی روز جمعه را که عروسک‌ها در آن بالا و پایین می‌پرند را تماشا می‌کنم. اگر شما هم مثل من فکر می‌کنید، این احمقانه‌ترین ایده‌ای است که تا به‌حال شنیده‌اید، این پست را بازنشر کنید».
کینگ چهار‌میلیون و 700‌هزار کاربر در توییتر دارد و طی چندساعت اول این پست بیش از 36‌هزار بار بازنشر شده و بیش از 4‌هزار و 500 نفر برایش کامنت گذاشتند.

 


تعداد بازدید :  149