شماره ۱۴۷۴ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

بیش از صد نفر از مسئولان ممنوع‌الخروجی شدند
محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه با بیان این‌که برخی با سودجویی و احتکار و قاچاق فشار را بر مردم می‌افزایند، گفت:   «تا امروز ۶۷ نفر از افراد متخلف و مجرم دستگیر و بازداشت شدند و بیش از صدنفر از کارمندان دولت و صاحب سمت ممنوع‌الخروج شدند و برای ۲۵ پرونده که ۲۶ نفرند کیفرخواست صادر شده است.» اژه‌ای همچنین درباره شایعه گم‌شدن 9‌میلیارد دلار گفت: «آقای یوسفیان‌ملا انصافا انسان فعالی است. دادستان تهران ایشان را خواست و گفتند مستندتان چیست؟ گفت اصلا من اینطور نگفتم، صدا و مطلبم موجود است. »

آتش زدن هورالعظیم عمدی نبوده
سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی درباره ادعایی که اخیرا درباره عمدی بودن آتش‌سوزی هورالعظیم از سوی کشور عراق مطرح شده، گفت: «تا این لحظه هیچ گزارشی درخصوص آتش زدن هورالعظیم توسط عراقی‌ها به ما نرسیده است.» او در حاشیه دیدار با رئیس پلیس مرزبانی کشور عراق که صبح دیروز در هتل فردیس ناجا برگزار شد، تأکید کرد: «در این دیدار درباره امنیت مرزهای مشترک و اشراف بر تحرکات گروه‌های تروریستی در طول مرزها تبادل‌نظر صورت گرفت و کشور عراق نیز آمادگی خود را برای ارتقای امنیت در مرزهای مشترک اعلام کرد.»

حرکت‌های پشت پرده از کجا بود؟
داود محمدی، نماینده تهران در مجلس درباره اتفاقات اخیر رخ‌داده در ورزشگاه‌ها گفت: «ظاهر ماجرا این است که اتفاقی رخ‌داده و ما شاهد سردادن این‌گونه شعارها در ورزشگاه‌ها بودیم، اما باید بررسی کنیم و ببینیم که چرا چنین اتفاقی رخ داده است. من اعتقاد دارم که این‌گونه حرکت‌ها از پشت‌پرده هدایت می‌شوند و عناصر خارجی بدون تردید در دامن زدن به این مسائل نقش دارند. باید تلاش کنیم با آگاهی بیشتر به مسائل نگاه کنیم.» او در ادامه تاکید کرد: «البته مشکلاتی هم در داخل کشور وجود دارد که باعث نارضایتی‌هایی شده است، اما کسانی که به کشور و نظام اعتقاد دارند، این‌گونه حرکت‌ها را
 هرگز نمی‌پذیرند. »


تعداد بازدید :  347