شماره ۱۴۷۴ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

محمد نصرتی: مسائل خیلی مهمتری در فوتبال ما وجود دارد که به آن بپردازند. این اتفاق در مقابل مشکلاتی که وجود دارد، هیچ است. برخی‌ها می‌خواهند افکار مردم را معطوف به چیزهای دیگر کنند؛ چرا به امکانات ورزشگاه‌ها و مشکلاتی که در بازی‌ها رخ می‌دهد، نمی‌پردازند؟ آیا ندیدند که در این هفته از بازی‌های لیگ، چه اتفاقاتی روی سکوها افتاد؟ چرا همه به محرومیت این دو بازیکن می‌پردازند؟ دوره ما شدت این اتفاق و بازتاب آن خیلی بیشتر بود و برای دو بازیکن جوان استقلال آن‌قدر موضوع بازتاب پیدا نکرد. نباید هم بازتاب پیدا کند، چون اصلا کار درستی نیست.

بیژن کامکار: چند وقت پیش از یکی از منابع خبری شنیدم که علیرضا عصار، یکی از هنرمندان خوب موسیقی ایران که زحمات زیادی کشیده‌اند در جواب این سوال که از او پرسیدند: چرا مردم ایران از موسیقی ایرانی رویگردان شدند و پاپ و تکنو و... گوش می‌دهند جواب داده بود:«برای این که هنرمندان ما کار نکردند و دست روی دست گذاشتند.» از این حرف بدجوری دلم سوخت، فقط خود من به طور شخصی ۱۴۰سی دی تولید کردم.

مسعود تابش: متن مصاحبه مدیرعامل سایپا روبه‌روی من است. واقعاً تعجب می‌کنم که اعلام می‌کنند سپاهان فصل گذشته 40‌میلیارد هزینه کرده است، آن هم در صورتی که بودجه کل باشگاه سپاهان با 70 تیم مختلف در فصل گذشته فقط 28‌میلیارد تومان بوده است و چهار، پنج‌میلیارد هم از اسپانسر درآمدزایی داشته‌ایم. وقتی بودجه مصوب ما 28‌میلیارد بوده است، چطور 40‌میلیارد هزینه کرده‌ایم؟!

صدیقه کیانفر: حالم نسبت به گذشته بهتر است و این روزها در خانه در حال استراحت هستم. هیچ کس در این مدت به ملاقات من نیامده است. البته توانایی پذیرفتن ملاقات‌کننده  را هم ندارم و اگر فقط تماس‌ تلفنی با من گرفته شود تا جویای احوالم شوند، برایم بهتر است.


تعداد بازدید :  406