شماره ۱۴۷۵ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۳ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

صمد  نیکخواه‌بهرامی : نزدیک به 6ماه است که برای بازی‌های آسیایی جاکارتا در اردو هستیم اما به‌عنوان ملی‌پوش هیچ حقوقی دریافت نکرده‌ایم و این اصلا خوب نیست. این یک بی‌توجهی به ملی‌پوشان است که برای تورنمنتی به این مهمی آماده می‌شوند. باید به ملی‌پوشان احترام گذاشت و قطعا حقوق نیز یکی از راه‌های احترام به ملی‌پوشانی است که برای یک رویداد بین‌المللی آماده می‌شوند.
 
حمید استیلی: در میدان فوتبال مسائل سیاسی جایی ندارد و ما هم با عربستانی‌ها مشکلی نداریم. تیم ما (امید) در بازی با عربستان دنبال فوتبال جوانمردانه، خوب و قطعا یک نتیجه خوب است. در فوتبال همه با یکدیگر دوست هستیم و به نظرم فوتبال، کشورها را به هم نزدیک می‌کند. اگر خاطرتان باشد، در بازی با آمریکا هم که در جام‌جهانی برگزار شد و نخستین بازی ما با آمریکا بود، به یکدیگر دست دادیم، عکس یادگاری گرفتیم و نشان دادیم سیاست در فوتبال دخیل نیست.

علیرضا داودنژاد: بهترین روش برای ناتوان‌سازی سینما از تفکر انتقادی و عاجزکردن آن از تخیل خلاق همین ناامن‌کردن بازار برای نیروهای خوش‌قریحه و متخصص و خلاق و کشاندن آنها به سمت باز تولید کلیشه‌های تجاری و سیاسی و اتکای هرچه بیشتر به سرمایه‌های ناشناس و در اصل درآمدهای بازار سیاه است.

رخشان بنی‌اعتماد:در جامعه ما به دلیل محدودیت‌هایی که در تلویزیون وجود دارد و تقسیم افراد در این رسانه به خودی و ناخودی؛ تعدادی از شخصیت‌های اثرگذار در کشور، این فضا و فرصت برایشان فراهم نمی‌شود که در معرض معرفی و دید جامعه
 قرار بگیرند.

 


تعداد بازدید :  431