شماره ۱۴۷۶ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۴ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

سهراب بختیاری‌زاده: واقعا پیش ‌بینی‌ کردن کار سختی است و شاید سخت‌ ترین کار ممکن در فوتبال باشد. عربستان رقیب سنتی ما است و من مطمئن هستم بازیکنان تیم ملی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. ما به هیچ عنوان به این بازی نگاه دیگری نداریم و فقط ورزشی به این بازی نگاه می‌کنیم. همانطور که گفتم عربستان رقیب سنتی ما است و قابل احترام اما اطمینان
 داشته باشید که برای برد به زمین می‌رویم.
 
بهرام رضاییان: فردی که در اینستاگرام هواداران استقلال را تهدید کرده، هیچ ارتباطی به باشگاه پارس‌جنوبی ندارد. چیزی که مشخص است، طرفداران ما همیشه نشان دادند مردم میهمان‌نوازی هستند و در بازی‌های گذشته نیز کوچکترین بی‌احترامی به هیچ تیم لیگ برتری نکرده‌اند. در جمع طرفداران و اعضای همه تیم‌های لیگ برتری با آرامش بازی کردند و مشکلی وجود نداشته و روز پنجشنبه نیز همین روال ادامه خواهد یافت. شک نکنید اجازه هیچ‌گونه ناهنجاری را نخواهیم داد.
 
مرضیه برومند: آقای ترامپ و دوستان ایرانی که آقای ترامپ را به تحریم دعوت می‌کنند، بدانند که دود این کارها به چشم مردم می‌رود و نیز سازمان‌های فرهنگی که برای مردم کار می‌کنند. این‌قدر نگویید ما به فکر مردم هستیم، ولی فردا روشن است، آسمان عروسک‌ها آبی است و ما اهالی فرهنگ آینده‌نگر هستیم.  
 
حمید حامی:   در مورد ترانه و ترانه‌سرایی، غالب بازار در دست نابکار‌هاست و آنها هستند که این بازار مکاره شعرفروشی را در دست گرفته‌اند و ترانه‌سرایان حرفه‌ای را گوشه‌نشین و دلگیر کرده‌اند. شما کمتر می‌بینید ترانه‌سرایی که پشتوانه علمی داشته باشد و کم کار نباشد، در این میان شاید مرحوم افشین یداللهی استثنا بود. الان می‌بینیم بعضی‌ها هر چه به دستشان می‌رسد، می‌نویسند و خواننده‌ای هم آن را می‌خواند و اسمش را می‌گذارند ترانه! در این بازار آن وقت می‌رسیم به ترانه شرم‌آور «لکنت» که تهیه‌کننده سیاسی کاری پشت آن بود؛ کسی که جوان‌ها را می‌آورد و عصاره آن را می‌کشید و بعد رهایشان می‌کرد.


تعداد بازدید :  370