شماره ۱۴۷۷ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۵ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

مرجانه گلچین:  سریال «آرماندو» به کارگردانی احسان عبدی‌پور ایده بسیار زیبایی درباره سیاه‌لشکرها و هنروران داشت، اما در خروجی، کار قابل دفاعی نشد که این هم به اختلاف سلیقه میان عوامل سازنده کار ازجمله نویسنده، کارگردان و بازیگران برمی‌گشت که باعث شد در اجرا قابل قبول نباشد.

مسعود سلطانی‌فر:  ما از ‌سال گذشته با ساماندهی دقیقی که درباره پرسپولیس و استقلال انجام دادیم، بدهی آنها در حدود بیش از 80‌درصد پرداخت شد. لیست‌هایی که متاسفانه مطرح می‌شود، ادعاهایی از سوی افراد حقوقی و حقیقی است که باید این ادعا یا به تأیید AFC برسد یا به تأیید کمیته تعیین وضع فدراسیون فوتبال و هیچ مشکلی هم وجود ندارد.

وحید تاج:   فکر می‌کنم در مملکتی که با موسیقی مشکل اساسی دارند و به همان اجراهای داخل سالن ما هم به سختی مجوز می‌دهند، اجرا در خیابان تمهیدات فراوانی می‌خواهد تا همه چیز به خوبی و خوشی انجام شود و مشکلی پیش نیاید، اما از این موضوع خوشحالم که عزیزان و همکارانی که در توانشان هست و می‌توانند، پیشنهاد برگزاری کنسرت خیابانی را داده‌اند.

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال:    ضرورتی ندارد که اساسنامه فدراسیون به تصویب هیأت دولت برسد! صحبت از انحلال فدراسیون حرفی گنده و بزرگ است. اینکه یک وکیل بدون وکالت از کسی، شکایتی را طرح کند، شاید از نظر شکلی ایراد داشته باشد که قاضی باید نظر دهد.

جابر انصاری:  طبق قراردادی که با باشگاه دارم، موظف هستم در تمرینات تیم شرکت کنم. اگر در تمرینات شرکت نمی‌کردم، در آن صورت باشگاه مدعی می‌شد بازیکن بدون اجازه در تمرینات ما حضور پیدا نکرده است. من با تیم تا نیم‌فصل تمرین می‌کنم و بعد از آن در نیم‌فصل تصمیم می‌گیرم.


تعداد بازدید :  732