شماره ۱۴۷۹ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۸ مرداد
صفحه را ببند
لندن اونیل 15 روزه ؛ نتیجه تزریق 1600 آمپول، 3سقط جنین و 4سال تلاش مداوم

این عکس طی چند روز گذشته همه شبکه‌های اجتماعی را به خود مشغول کرده است. عکس متعلق به نوزاد دختری است که تنها 2 هفته عمر دارد. شاید سوال ایجاد شود که سرنگ‌هایی که گرداگرد این نوزاد چیده شده است، چیست؟ ماجرا از این قرار است که این نوزاد متعلق به پدر و مادری است که بچه‌دار نمی‌شدند و بعد از 4 سال و تحمل رنج 3 بار سقط جنین و تزریق بیش از هزار و 600 آمپول موفق شدند بچه‌دار شوند.
ماجرا از این قرار بود که مادر علاوه بر اینکه نمی‌توانست بچه‌دار شود دچار غلظت خون نیز بود. بنابراین مجبور بود روزی دو بار 2آمپول رقیق‌کننده خون تزریق کند تا بتواند بچه‌اش را نگه دارد. آنها در ابتدا این عکس را برای ثبت در آلبوم خاطراتشان برداشته بودند اما وقتی که عکس را روی فیس‌بوک گذاشتند بیش از 55هزار بار به اشتراک گذاشته شد. حالا لندن اونیل، این دخترک دو هفته‌ای تبدیل به نمادی شده است که به زوج‌هایی که بچه‌دار نمی‌شوند امید می‌دهد.
مادر نخستین بچه‌اش را تنها زمانی که 6هفته داشت از دست داد. و بچه دوم را نیز در 8هفتگی از دست داد. بعد از این بود که دکتر به این نتیجه رسید باید از مادر تست ژنتیک بگیرد و از اینجا بود که معلوم شدخون مادر بیش از اندازه غلیظ است.
مادر بچه به سی ان ان گفته که بعد از اینکه فرزند سوم را از دست داد بسیار ناامید شده بود و قصد داشت روند درمان را متوقف کند که تلاش آخرشان به نتیجه رسید. البته مادر دچار کمبود ویتامین دی و نقص دز آنزیم‌ها نیز بود و همین مسأله موجب شد تا آن همه آمپول تزریق کند تا بتواند جنین را در رحم خود نگه دارد. 


تعداد بازدید :  276