شماره ۱۴۷۹ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۸ مرداد
صفحه را ببند
گزارش تصویری

  تصویر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان (نماینده وقت ایران در سازمان ملل) در منزل کوفی عنان، دبیرکل وقت سازمان ملل. (جماران‌نیوز)

کانال «صرفا جهت اطلاع» با انتشار این عکس نوشته است: «پس از بستنی با روکش طلا، شاهد کیک با روکش طلا هستیم!» اما مشخص نکرده این تصویر متعلق به کجاست و چنین محصولی کجا عرضه شده است؟!


این عکس هوایی از صحرای کالیفرنیا گرفته شده و صف فولکس‌واگن‌های از رده خارج را نشان می‌دهد که پس از رسوایی شرکت تولیدکننده از سراسر آمریکا جمع‌آوری و به بیابان منتقل شدند تا اسقاط یا نابود شوند. در سال 2015 آژانس حفاظت محیط زیست آمریکا دریافت که شرکت فولکس‌واگن تست تشخیص‌دهنده آلاینده‌ها را دستکاری کرده و این در حالی بود که خودروهایش 40 برابر حد مجاز نیتروژن اکسید وارد محیط زیست می‌کرد. (خبرآنلاین)

  جیم کری بازیگر آمریکایی که پیش از این هم در اکانت شخصی توییترش به سیاست‌های آمریکا اعتراض کرده و ترامپ را مورد انتقاد قرار داده بود، این‌بار با انتشار یک تصویر، حمله موشکی به اتوبوس کودکان یمنی را محکوم کرد و نوشت: «40 کودک بیگناه در یک اتوبوس در یمن کشته شدند. متحد ما، موشک ما، جنایت ما.»


تعداد بازدید :  691