شماره ۱۴۸۰ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۹ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

مرتضی پورعلی ‌گنجی:   من با کاوه رضایی درباره  حضور در لیگ بلژیک مشورت کردم و او به من گفت که سطح رقابت‌ها در بلژیک بالا است.  یوپن نخستین تجربه حضور من در اروپاست و من نیز تلاش خواهم کرد تا بهترین عملکرد خودم را در تیم جدیدم ارایه دهم. این یک گام بسیار مهم برای من بود. من تجربه لازم برای حضور در خط دفاعی تیمم را دارم و فکر می‌کنم در زمان درستی به لیگ بلژیک آمدم. برای بازیکن آسیایی سخت است که خیلی زود به اروپا برود.

سارا خوئینی‌ها: آقای دری نازنین، شما جزء معدود کسانی بودید که در حرفه خود دانشمند بودند! سینما و تلویزیون ما امروز خیلی درگیر سواد نیست. شما کارگردان با سواد دوست داشتنی ما بودید، یادتان همیشه جاودان خواهد ماند. حیف شد روحتان شاد.

کارلوس کی‌روش: وقتی یک بازیکن شروع به گلزنی می‌کند، مزه این گلزنی زیر زبان او می‌رود و هر چه بیشتر گل می‌زند بیشتر به گلزنی معتاد می‌شود. این همان چیزی است که «علیرضا» با آن رشد کرده است و من او را با کریستیانو رونالدو مقایسه می‌کنم. پیشرفت او مانند رونالدو بوده است. برایتون کریستیانو رونالدو جدید را به خدمت نگرفته است ولی بازیکن ۱۷ میلیون پوندی، ممکن است یکی از بهترین خریدهای فصل باشد.

نادر سلیمانی: سریال‌های خاطره ‌انگیزی مثل «ساعت خوش» داشتیم که به دلیل جسارت مدیران تولید و پخش شد. آن زمان اینقدر اختلاف سلیقه میان مدیران وجود نداشت ولی اکنون مدیر مجوز پخش اثری را صادر می‌کند، اما ناظر پخش این مجوز را نمی‌دهد.


تعداد بازدید :  373