شماره ۱۴۸۰ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۹ مرداد
صفحه را ببند
خرم‌سلطان به جای کشیش!

سوشیانس شجاعی فرد طنزنویس

دوشنبه: مدتی درگیر گران‌کردن دلار در ایران و ترکیه بودم و خاطراتم را ننوشتم! در این مدت به ایتالیا رفتم. اوه شت. مگه برلوسکنی نخست‌وزیر ایتالیا نبود؟ اه، من کلی برنامه مجردی ریخته بودم! کلی روی برلوسکنی و اطرافیانش حساب باز کرده بودم! اصلا سر همین، بانوی اول آمریکا رو پیچوندم! مسخره است! واقعا مسخره است!
سه‌شنبه: در کنفرانس مطبوعاتی با نخست‌وزیر ایتالیا، کپس‌لاک زبانم را خاموش کردم و با لحنی آرام پیشنهاد مذاکره با ایرانی‌ها را دادم! گویا امروز بازار دلارشان ترکیده و اومده پایین! خوشم میاد هی یه چی بگم بره بالا! یه چی بگم بیاد پایین! دوست دارم!
چهارشنبه، اول آگوست المگستل 2018: از وقتی شنیدم چینی‌ها یک کبوتر جاسوس ساخته‌اند که آمار مردم را در میاره، به طوطی‌ام مشکوک شده‌ام! جدیدا نه سیگار می‌کشه، نه با تخمه روپایی می‌زنه، نه از زیر پرهایش خرگوش در میاره! کلا برکت از این کاخ سفید رفته! توی برج ترامپ اتفاقات بهتری می‌افتاد! تفم به کاخ سفید و هر چی که توش هست!  فکر کنم بهتره دان بیلزریان رو بگذارم معاون رئیس‌جمهوری!
جمعه: جنگ تجاری با ترکیه حال میده! هم حال اردوغان را می‌گیرم که فکر می‌کنه سلطان سلیمه! هم ارزش دلار میره بالا و‌ سال دیگه راحت تور آنتالیا هفت روز و شش شب UALL میرم و هر چی دلم خواست خرج می‌کنم! هم به تفریح سالم و بدون خطر دروغ مشغول میشم! آن ‌قدر حال می‌کنم که الکی به رسانه‌ها غیر از سی‌‌ان‌ان میگم این جنگ تجاری به خاطر آن کشیش بیگناهه! کشیش‌ها به دلیل اتهامات اخلاقی هم گناهکار نباشند به خاطر فرستادن مردم به بهشت گناهکار هستند! کشیش پیر معلوم نیست برای کدوم کارا رفته بوده آنکارا! می‌خوام یه توییت بزنم که ترکیه کشیش را نگه دارد و چندتایی خرم سلطان جایش بدهد! حتما می‌پرسید خرم سلطان را از کجا می‌شناسم؟! *807# مربع رو به تی موبایل بفرستید تا جوابش رو بفهمید!
شنبه: اینها هم دهن ما رو صافیدند با این ماجرای دخالت روسیه در انتخابات! در این خراب شده، بابت چهار تا رأی مشکوک یا برای یک خانم خرگوش چلوسیده، ده بار باید جواب بدهم! هر چی فکر می‌کنم می‌بینم من در مکان اشتباه به دنیا آمدم! خوش به حال مسئولان  در ایران!


تعداد بازدید :  379