شماره ۱۴۹۱ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۴ شهريور
صفحه را ببند
تقدیر جمعی از مسئولان و اهالی روستا‌ها و شهرستان‌های سیستان‌وبلوچستان از خدمات هلال‌احمر در پویش نذر آب
نذرتان قبول

با گذشت قریب به یک‌ماه از آغاز اجرای طرح «نذر آب» در سیستان‌وبلوچستان و تامین حدود یک‌هزار و 270 مخزن آب برای 502 روستا و 53‌هزار و 94 سبدغذایی و ارایه خدمات سلامت از سوی 19 کاروان‌ سلامت در شهرستان‌های استان، تعداد کثیری از مسئولان استان، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها، ائمه جمعه، شورای شهر و ... شخصا یا به نیابت از مردم استان با امضای لوح سپاس و تقدیرنامه‌های متعدد از توجه و تلاش هلال‌احمر در تسکین آلام و کمک به نیاز مردم به آب سالم قدردانی و تقدیر کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، پس از سفر رئیس جمعیت هلال‌احمر به استان سیستان‌وبلوچستان و مشاهده مشکلات ناشی از خشکسالی و همچنین مشکلات مربوط به اشتغال و درمان، دستور ویژه‌ای برای رفع نیازهای مردم سیستان‌و‌بلوچستان صادر شد و جمعیت هلال‌احمر طرح «نذر آب» را در سه حوزه ارایه خدمات سلامت محور، تامین آب شرب و خدمات معیشتی اجرایی کرد و لذا از 14 مرداد و با تامین حدود یک‌هزار و 270 مخزن آب 2 تا 5‌هزار لیتری برای 502 روستا، تامین 53‌هزار و 94 سبد غذایی و ارایه خدمات سلامت با راه‌اندازی کاروان‌های سلامت از 19 استان کشور در  سیستان‌وبلوچستان این طرح گسترش یافت.
به دنبال اجرای این طرح در روستاها و مناطق محروم سیستان‌وبلوچستان مردم سختکوش استان سیستان‌وبلوچستان با تعیین نماینده‌های رسمی خود در دهیاری‌ها، بخشداری‌ها، فرمانداری، استانداری، شوراهای اسلامی و... از تلاش‌ها و خدمات انسان‌دوستانه جمعیت هلال‌احمر به‌منظور رفع بخش مهمی از مشکلات مردم منطقه ازجمله تامین آب شرب سالم، ارایه بسته‌های غذایی و خدمات سلامت، با ارسال تقدیرنامه‌های مختلف به دفتر رئیس جمعیت هلال‌احمر تقدیر و تشکر کردند.

 


تعداد بازدید :  306