شماره ۱۴۹۱ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۴ شهريور
صفحه را ببند
تریبون

امیرحسین فتحی:  من نمی‌گویم حضور جباری یا مجیدی در کادرفنی منتفی است، چون اصلا بحثی در این زمینه مطرح نشده است. وقتی چیزی مطرح نشده، به نظر شما من باید چه حرفی در این زمینه بزنم؟ زمانی گفته می‌شود که قرار است فلان شخص به استقلال بیاید و بحثش مطرح می‌شود، آن‌وقت باید در موردش صحبت کنم ولی وقتی اصلا بحثی در این زمینه مطرح نشده و شفر هم درخواستی در این زمینه نداشته، پس بهتر است در موردش صحبتی نکنم. سرمربی تیم استقلال هیچ درخواستی مبنی بر اضافه‌شدن مربی ایرانی یا خارجی از من نداشته است.

 مسعود همامی: اواخر اردیبهشت و اوایل خردادماه ‌سال‌جاری بود که من ۲بار به باشگاه پرسپولیس رفتم اما توافقی صورت نگرفت. به من گفتند چک می‌دهیم تا من موافقتم را اعلام کنم اما این اتفاق هم رخ نداد. این موضوع باعث شد تا دو هفته پیش مجددا از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار پیگیری برای طلبم شوم و شما بدانید که اگر پول من و آقای دایی را ندهند، ‌سال آینده از آسیا حذف خواهند شد. من در این ۳‌سال به پرسپولیس تخفیف دادم و الان هم ارزش پولی که از این باشگاه طلب دارم، با تورم فعلی به یک‌سوم ارزش واقعی آن سقوط کرده است.

 هاروکی موراکامی:   دیدگاه اساسی من در مورد جهان این است که دقیقا کنار این دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم، دنیایی که همه ما با آن آشناییم، دنیایی هست که هیچ چیز از آن نمی‌دانیم، یک دنیای ناآشنا که به‌طور همزمان با دنیای ما وجود دارد. ساختار آن دنیا و معنای آن را نمی‌توان با کلمات توصیف کرد؛ اما حقیقت این است که وجود دارد و ما گاهی نگاهی گذرا به آن می‌اندازیم.

 عبدالرضا کاهانی: از شنیدن خبر مجوز «خانم یایا» خوشحال نشدم مگر برای سرمایه‌گذاران و آن عده از دوستداران سینما که نامم را مترادف توقیف می‌دانند. من اما خودم همچنان اعتراض دارم و غر می‌زنم تا ابد. دشمنانم نیز باور کرده‌اند که وزارت ارشاد در هر دولتی به من ظلم کرده است. هرگز آنها را نمی‌بخشم و فریب مجوز سیاستمدارانه‌ خانم یایا را نمی‌خورم. تأکید می‌کنم فیلم می‌سازم بدون سانسور؛ در هر کجا که دلم بخواهد.


تعداد بازدید :  332