شماره ۱۴۹۱ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۴ شهريور
صفحه را ببند
پای سکه‌های پرتعداد وسط است؟
پشت پرده حمایت هنرمندان از صدرنشین لیگ یک!

شهروند| شاید اینکه برخی هنرمندان و سلبریتی‌ها در تمرین تیم‌های مطرحی مثل استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی حاضر شوند،‌ برایمان عجیب نباشد اما حضور چند بازیگر سینما و تلویزیون در تمرین یک تیم دسته اولی و بدون طرفدار اتفاقی بود که در چند روز اخیر رخ داد.
از ضیغمی و بختیاری تا رستمی
بعد از اینکه حضور نیوشا ضیغمی و بهنوش بختیاری در تمرین تیم اکسین البرز همه نگاه‌ها را به خود جلب کرد، امیرحسین رستمی هم روز دوشنبه به محل تمرین شاگردان فراز کمالوند رفت. این بازیگر سینما و تلویزیون که مثل 2 نفر قبلی آشنایی خاصی با سرمربی و بازیکنان این تیم دسته اولی نداشت، دقایقی در تمرین این تیم حاضر بود و بعد از خوش و بش با بازیکنان و کادرفنی و گرفتن عکس یادگاری با آنها، آن محل را ترک کرد. همچنان دلیل خاصی برای این بازدیدها بیان نشده و مشخص نیست نفر بعدی از میان هنرمندانی که قرار است در تمرینات اکسین حاضر شود، چه کسی خواهد بود.
پای پول و سکه در میان است؟
آن‌طور که از گوشه و کنار خبر می‌رسد، بازیگرانی که در روزهای اخیر در تمرینات اکسین حاضر بودند، دست خالی برنگشتند. در واقع این یکی از سیاست‌های مدیران این باشگاه است که بتوانند هواداران فوتبال در تهران و کرج را به‌سوی خود جلب کنند. باشگاه اکسین متعلق به یک شرکت اقتصادی است که توسط مردم تغذیه می‌شود و از فوتبال هم به‌عنوان یک نوع تبلیغ برای نام خود استفاده می‌کند. به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه با دادن هدیه‌های نسبتا قابل توجه به بازیگران، آنها را به تمرین اکسین می‌کشانند و با انتشار آن در رسانه‌ها و فضای مجازی نام این باشگاه را بر سر زبان‌ها می‌اندازند. البته هنوز بازیگرانی که در تمرین اکسین حاضر شده‌اند، این موضوع را تایید نکرده‌اند و طی تماسی که با امیرحسین رستمی داشتیم، او هم مشغله کاری را بهانه کرد و از صحبت‌کردن درباره دلیل حضورش در تمرین یک تیم نسبتا گمنام سر باز زد.
توضیح کمالوند درباره حضور سلبریتی‌ها
فراز کمالوند که بعد از سال‌ها حضور روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری، امسال تصمیم گرفته با اکسین برای صعود به لیگ برتر تلاش کند، درباره حضور هنرمندان در تمرین این تیم می‌گوید: «اکسین تیمی نوپاست و چون نزدیک تهران است، بازیگران به تمرینات ما می‌آیند. به نظر من برای فوتبال ایران خوب است که اکسین به لیگ برتر صعود کند.» باید دید این علاقه هنرمندان به حضور در تمرین تیم اکسین ادامه دارد و مدیران این باشگاه با دعوت از چهره‌های مطرح‌تر می‌توانند بار دیگر خبرساز شوند یا برنامه‌های دیگر در سر دارند.


تعداد بازدید :  875