شماره ۱۴۹۲ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۵ شهريور
صفحه را ببند
با گران‌ترین اتاق‌های هتل‌ در دنیا آشنا شوید
یک شب اقامت، به قیمت پول خون‌تان

احتمالا درباره هتل‌های 5 ستاره و خدماتی که به مشتریان ثروتمند خود ارایه می‌دهند، چیزهایی شنیده‌اید. جالب است بدانید در همین هتل‌ها نیز اتاق‌ها و سوییت‌هایی وجود دارند که حتی برخی افراد ثروتمند نیز بودجه استفاده از آنها را ندارند و به معنی اخص کلمه فقط ازمابهتران توان دراختیار گرفتن‌شان را دارند. اگر می‌خواهید این «سوپر اتاق‌ها» را بشناسید، این مطلب را تا به آخر بخوانید.
سوییت پنت‌هاوس | هتل پرزیدنت ویلسون
83‌هزار و 200 دلار برای هرشب
این تقریبا گران‌ترین اتاق هتل در دنیاست. اما فکر می‌کنید با پرداخت این مبلغ چه چیزی گیرتان می‌آید؟ ۱۲ اتاق خواب و ۱۲ سرویس بهداشتی مرمر چطور است؟ بیایید به آن چشم‌انداز وسیع و نفسگیر از کوه‌های آلپ و دریاچه ژنو را هم اضافه کنیم که طی سال‌ها الهام‌بخش موسیقیدان‌های معروف گوناگون بوده است.
 سوییت شاه‌محل | هتل راج پالاس
60‌هزار دلار برای هرشب
هتل راج پالاس در شهر جیپور هندوستان بی‌صبرانه منتظر پذیرایی از شماست. در سوییت شاه‌محل این هتل، میهمانان علاوه بر 6 اتاق خواب، از کتابخانه، تئاتر خصوصی، اتاق ستاره‌شناسی و خدمه آشپزخانه خصوصی نیز برخوردار خواهند بود.
سوییت آرت‌دکو | هتل گراندهایت مارتینز
51‌هزار دلار برای هرشب
با پرداخت این مبلغ برای هرشب اقامت در سوییت اشرافی آرت‌دکو در شهر کن فرانسه، صاحب چهار اتاق خواب، دو اتاق استراحت و ناهارخوری، دو سالن مطالعه، دو سونا و چهار سرویس بهداشتی خواهید شد. همچنین میهمانان از دو باغ روی پشت‌بام لذت خواهند برد که هرکدام مجهز به یک جکوزی و درخت زیتونی با قدمت یک قرن هستند.
سوییت پنت‌هاوس | هتل فور سیزنز
45‌هزار دلار برای هرشب
رسیدیم به نیویورک. این سوییت پنت‌هاوس با چهار بالکن شیشه‌ای و پنجره‌های سقف تا کف، چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه‌ای از منهتن را به شما ارایه می‌کند. بقیه امکانات این سوییت شامل اتاق آب‌گرم، کتابخانه وسیع، سیستم صوتی نامریی، سرویس پیشخدمت، مربی خصوصی و یک رولزرویس با راننده است.
ویلای سلطنتی | تفریحگاه مجلل لاگونیسی
45‌هزار دلار برای هرشب
این تفریحگاه  مجلل در آتن پایتخت یونان، چشم‌اندازی بی‌نظیر از دریای اژه را به شما هدیه می‌دهد. این سوییت علاوه بر اتاق مستخدم، شامل دو اتاق خواب است که هرکدام شومینه و سرویس بهداشتی مرمری بزرگی دارد که دارای حمام بخار هستند.
ویلای آسمان | تفریحگاه پالمزکازینو
40‌هزار دلار برای هرشب
این الماسِ سوییت‌های لاس‌وگاس شامل یک استخر جکوزی ۱۲نفره شیشه‌ای، تراس‌های فوق خصوصی، یک آسانسور شیشه‌ای خصوصی، یک اتاق بدن‌سازی، اتاق ماساژ و سونای خشک به‌علاوه پیشخدمت ۲۴ساعته است. در این سوییت با یک زمین بسکتبال داخلی، همراه با تخته امتیازات و رختکن هم مواجه می‌شوید تا بیش از پیش بهتان خوش بگذرد.
 اقامتگاه هیل‌تاپ استیت | جزیره لائوکالا
40‌هزار دلار برای هرشب
نوبتی هم باشد، نوبت جزیره فیجی است. می‌خواهید بدانید چرا قیمت این اقامتگاه آن‌قدر گران است؟ به خاطر غذاهای لذیذ و جدید، اسب‌سواری در ساحل و البته یک ماساژ خوشامدگویی در آب‌گرم. فقط فرم درخواست اقامت خود را پر کنید و منتظر دعوت برای زندگی چند روزه در اختصاصی‌ترین ویلاهای این جزیره   باشید.


تعداد بازدید :  611