شماره ۱۴۹۲ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۵ شهريور
صفحه را ببند
ساعتی 4‌میلیون دلار درآمد برای جف بزوس

میزان درآمد افراد مشهور همواره یکی از سوالات جذاب برای مردم عادی بوده است. رقم‌های درآمدی آن‌قدر بالاست که ممکن است هرکسی از خودش بپرسد این فرد چقدر در ماه درآمد دارد. مجله فروبس سعی کرده به این سوال پاسخ دهد. این مجله میزان کل درآمد افراد مشهور را بر تعداد ساعات هر روز تقسیم کرده تا بداند هر فرد در هر ساعت چقدر درآمد دارد.
جف بزوس، مارک زاکربرگ و آلیس والتون همگی ساعتی بیش از یک‌میلیون دلار درآمد دارند که از درآمدهای سالانه بسیار گزافشان ناشی می‌شود. بزوس در این رتبه‌بندی در رتبه اول قرار داشته و هرساعت رقم خیره‌کننده ۴,۴۷۴,۸۸۵‌میلیون دلار درآمد دارد. برای درک بزرگ این عدد باید بدانید که میانگین دستمزد سالانه هریک از کارمندان کمپانی آمازون ۲۸,۴۶۶دلار است. 6نفر دیگر صدر این فهرست همگی در هر ساعت درآمدی ۶ رقمی دارند؛ از وارن بافت با ۹۵۸,۹۰۴دلار درآمد در هر ساعت تا مگ وایتمن، مدیرعامل سابق کمپانی هولت پکارد با ۱۰۲,۷۳۹ دلار برای هرساعت. لری پیج از کمپانی گوگل نیز در میانه این فهرست قرار گرفته و ساعتی ۹۲۴,۵۶۷دلار بر ثروت او افزوده می‌شود.
در میان تمامی سلبریتی‌هایی که در این فهرست قرار می‌گیرند، جرج کلونی بیشترین درآمد را داشته و با ساعتی ۲۷,۲۸۳دلار درآمد درصدر فهرست ثروتمندترین سلبریتی‌های جهان قرار می‌گیرد. جای تعجب ندارد، زیرا در فهرست فوربس از پردرآمدترین سلبریتی‌های‌ سال ۲۰۱۸ او با اختلافی فاحش در رتبه اول قرار گرفته است. کایلی جنر که جوان‌ترین شخص در میان فهرست ثروتمندترین زنان آمریکایی خود ساخته، مجله فوربس در‌ سال ۲۰۱۸ محسوب می‌شود. فاصله زیادی از جرج کلونی نداشته و با درآمد ساعتی ۱۹,۰۰۶دلار در رتبه دوم این فهرست قرار گرفته است.
بدین ترتیب وی برای رسیدن به متوسط درآمد ساعتی در ایالات متحده که ۴۵,۵۵۲دلار ماه است، تنها دوساعت و ۳۸دقیقه زمان لازم دارد. دواین راک جانسون نیز با درآمد ساعتی ۱۴,۱۵۵دلار در رتبه سوم جای گرفته است. الن دجنرس، لبرون جیمز، تیلور سویفت و بیانسه نیز تنها سلبریتی‌های این فهرست هستند که هرساعت درآمدی ۴رقمی دارند اما همین عدد نیز از درآمد ماهانه بسیاری از ماه‌ها بیشتر است. سه‌نفر بعد از کلونی و جنر و جانسون بین ۹,۰۰۰ تا ۱۰,۰۰۰دلار در هر ساعت درآمد کسب می‌کنند و بیانسه نیز با درآمد ساعتی ۶,۸۴۹دلار در رتبه آخر 7نفر اول فهرست قرار گرفته است.


تعداد بازدید :  552