شماره ۱۴۹۲ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۵ شهريور
صفحه را ببند
کاربران اینستاگرام چه پیشنهادی درمورد اپ «برنده باش» دارند؟
چرا باگ‌هاش رو نمی‌گیرین
یکی از کاربران می‌گوید بازی قارچ‌خور پشتیبان دارد، اما «برنده باش» نه!

محمدرضا گلزار با حضور در برنامه ماه عسل روز چهارشنبه 23 خردادماه ‌سال 1397 به احسان علیخانی گفت: «مسابقه بزرگ «برنده باش» شبکه 3 مسابقه‌ای بسیار پرهیجان و جذاب و عالی است که الگو گرفته شده از یک مسابقه فوق‌العاده پربیننده و خاص در دنیا و در راستای فرهنگ‌سازی و بالارفتن سطح علمی مردم عزیز کشورمان ساخته می‌شود.» حالا اما مخاطبانِ این برنامه دل خوشی از فعالیت «برنده باش» و اپ آن و شیوه انتخاب شرکت‌کنندگان ندارند. آنها معتقدند طوری برنامه‌ریزی شده که هیچ‌وقت هیچ‌کس نتواند از یک مرحله مشخصی بالاتر برود و جایزه کسب کند! با نظر کاربران همراه می‌شویم و در جریان گاف‌های این مسابقه قرار می‌گیریم.
از کدام قوانین دَم می‌زنید؟!
کابری با نام 990.farzad.m نوشته: رتبه‌ات زیر 10 که میاد هی پرتت میکنه بیرون. میگه شما طبق قوانین بازی نمی‌کنید. می‌مردید دو خط بیشتر می‌نوشتید که قوانینتون چیه؟ کاربر دیگری هم در تأیید این حرف‌ها نوشته: «خیلی باحالید. طرف تا داره میرسه به چهارتای اول پرتش می‌کنید از اپ بیرون به‌عنوان اینکه طبق مقررات بازی نمی‌کنه. احتمالا یکی از قوانین و مقرراتتون اینه که پول از مردم بگیرید ولی نذارید از سوالاتشون استفاده کنن که هر کیو دلتون خواست بیارید واس مسابقه. چرا واقعا؟» mah.kazemi30 هم معتقد است: «به اسم عدم رعایت قوانین هی برنامه رو میبندن. ولی نمیگن چه قانونی نقض شده. جالبش اینه که قوانینشون تا رتبه 10 مشکل نداره. ولی به زیر 10 که میرسه، میگه طبق قانون نیس بازیتون. قشنگ که کلی پول گرفت، بعد پرت میکنه بیرون. اصلا قابل اعتماد نیس. هیچ‌کسم جواب مشکلو نمیده.»  mohammad__mohammadi75 هم همین مشکل را دارد: «جالب اینه که اصلا نمیگه این مقررات چیه. به قول شما تا هفته پیش بازی با چندتا گوشی قانونی بود. یهو بدون اطلاع‌رسانی میشه غیرقانونی و جالب اینه که بعد کلی هزینه و رسیدن به زیر 10 تازه ارور میده که یه وقت خودش ضرر نکنه. نه اپشون صاحاب داره نه پیجشون. الان بازی قارچ خورو نصب کنی، حداقل چهارتا پشتیبان داره جواب مشکلو بدن.»
امان از این سوال‌ها
سوال‌های این مسابقه و انتخاب شرکت‌کنندگان هم موارد دیگری است که انتقاد کاربران را به همراه داشته.
 raanaaaa.s1 نوشته:   «خیلی مسابقه بدی دارید خیلییییی، کسانی رو برای شرکت در اجرای تلویزیون میارین که خیلییییییی اطلاعات کمی دارند». 1992 ab.ahmadiهم انتقاد کرده و گفته: «آخه این چه سوالات سطح پایینیه که می‌پرسید واقعا؟» 9360_asal هم نام کاربری است که با کامنت خود اعتراضش را نشان داده: «داخل اپليكيشن خيلي بي‌ربطه خيلي‌هاش هم چهار گزينه نشان داده، نمي‌شه به جاي اينكه اينقدر درمورد تاريخ روسيه و اسپانيا و اتريش سوال مطرح كرديد، به جاي اون سوال‌هاي بيشتري در مورد تاريخ و تمدن خودمون مطرح مي كرديد.» انتقاد کاربران همین‌جا به پایان نمی‌رسد. mr.eskandari6767:  چه سوالاتیه آخه، انگار از قبل هماهنگ شده، سوالات آسون که هر بچه مدرسه‌ای هم جواب میده.
ای بابا! چرا اینجوری‌یین شما؟
«نفرات اول میانگین روزی 500‌هزار امتیاز میگیرن، با فرض اینکه همه سوالات رو میگم فرض، چون قطعا نمیشه، ولی با فرض اینکه همه سوالاتو درست جواب بدن، روزی پنج‌هزار تا سوال جواب میدن، اگه هر سوال با توجه به کندی برنامه، 20ثانیه طول بکشه، یعنی هر یک‌دقیقه سوال، باید روزی حدود‌ هزار و 500دقیقه وقت بذارن که از حجم شبانه‌روز میزنه بیرون، بعدش زنگ زدم پشتیبانی میگم باگ داره، میگه نه شرکت‌کننده‌هامون سریعن، آقا اصلا من خنگ، ولی به شعور آدم توهین نکنید و مسابقه رو تو شرایط مساوی برگزار کنید.» این کامنت کاربری با نام pouyafallahh است. 1374.fatemeh.khani هم نوشته:   «وقتی که اپلیکیشن تونو ب روز کردم، امتیازم صفر شده، خداوکیلی این انصافه؟» کاربران دیگر هم اینطور انتقاد خود را نشان دادند: roya56466: «آقااا، چرا اپلیکشینتون پولی شده خب بذارید با ویدیو تبلیغاتی بتونیم شرکت کنیم ما اگه پول داشتیم که ‌دنبال برنده‌شدن نبودیم. ehsanzahiri2323: متاسفانه عده‌ای از ضعف اپلیکیشن سوءاستفاده کرده و به صورت گروهی و همزمان با یک شماره خط و نام کاربری و چند گوشی مختلف بازم میگم به‌ صورت همزمان امتیاز می‌گیرند واگرنه محاله ظرف مدت سه‌روز، دو‌میلیون امتیاز کسب کرد.» anaikk: «اپليكيشن رو آن‌قدر بد طراحي كردين كه اون علامت+ اجازه نميده روي خريد بسته بزنيم.»  
راهش این نیست!
درمیان همه کامنت‌های انتقادی کاربران، کامنتی به چشم می‌خورد که طولانی و محترمانه‌تر است؛ کامنتی که گلزار را با عنوان «برادر من» خطاب می‌کند: «سلام آقای گلزار آیا ما به این اپلیکیشن بدهکارییییم؟ که باید هزینه سوال رو بدیم و تا به خودمون بجنبیم، ببینیم که یه عده امتیازشون رفته تا عرش اعلی؟ چرا ما که نمی‌تونیم با چند گوشی بازی کنیم، باید جیب تهیه‌کننده و چند مسابقه‌دهنده رو پر کنیم؟ جمعه‌شب امتیازات رو ریست می‌کنین تا ما به 100‌هزار امتیاز برسیم. یه عده که گروهی بازی می‌کنند، می‌رسند به دومیلیون. همین الان امتیازها رو نگاه کنید تا دستتون بیاد که امروز روز دوشنبه است، در عرض چهاردقیقه چطور میشه اونایی که تکی بازی می‌کنند، بتونن اصلا به چهارنفر اصلی برسند یا ما خیلی باید احمق باشیم که این مسابقه رو ادامه بدیم یا این برنامه مردم رو احمق فرض کرده. برادر من اگر مدنظر شما از این کار درآمد بیشتره که هست، قیمت سوال‌ها رو ببرید بالا چرا حق یه عده خیلی زیادی رو پایمال می‌کنید به نفع یه عده خیلی کم. هفته دوم هم که دیدید اون نفراتی که اومده بودند بالا ازطریق همین روش شما و تو مسابقه شرکت کرده بودند، ماشاالله چه توانایی زیادی داشتند و چقدر مسابقه جذاب بود از میزان اطلاعات آیین شرکت‌کنندگان. خلاصه مطلبم اینکه راهش این نیست. من تا حالا 100هزار تومن خرج کردم و سوالات رو جواب دادم ولی یه گروه خیلی کم‌تعداد با همین مقدار پول اومدن بالا.»

«برنده شو» اپلیکیشن رسمی ورود شرکت‌کنندگان و تماشاگران به مسابقه‌ بزرگ «برنده شو» با اجرای آقای «محمدرضا گلزار» است که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. برای حضور در مسابقه بعد از نصب اپلیکیشن باید به سوال‌ها پاسخ دهید تا امتیاز بگیرید. در هر هفته از بین کاربران این اپلیکیشن ۳۰۰نفر با قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد تا به‌عنوان تماشاگر در استودیو حضور داشته باشند. شرط حضور در این قرعه‌کشی، داشتن حداقل ۱ کد قرعه‌کشی (1000 امتیاز) است. هر هفته ۲ مسابقه برگزار خواهد شد و ۲ شرکت‌کننده در این مسابقه حضور خواهند داشت. ۸نفر که بیشترین امتیاز را در طول هفته کسب کرده‌اند، به مسابقه‌ بزرگ دعوت خواهند شد تا شانس خود را برای جایزه ۲‌میلیارد ریالی امتحان کنند. شما با نصب اپلیکیشن‌های پیشنهادی می‌توانید 20 سوال رایگان بگیرید و همچنین می‌توانید بسته‌های سوال بخرید و از 30 تا 1440 سوال دریافت کنید.


تعداد بازدید :  910