شماره ۱۴۹۲ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۵ شهريور
صفحه را ببند
تریبون

عزت‌الله ضرغامی: در میانه‌ میدان جنگ اقتصادی هستیم. شاید جهش بی‌سابقه‌ سکه و ارز را پیش‌بینی می‌کردیم ولی بحران پوشک را هرگز! گرانی و کمیاب‌شدن بسیاری از مایحتاج عمومی مردم قبل از اینکه به تحریم‌ها برگردد، به ضعف مفرط در مدیریت توزیع برمی‌گردد.

مهدی تارتار: در دو روزی که به تمرینات نرفتم، بسیاری از هواداران پارس جنوبی با من ارتباط برقرار و شرمنده‌ام کردند. همه از من می‌خواستند که برگردم و کار را انجام دهم. به هر حال خط قرمز ما هواداران خوبمان هستند. من هم وقتی درخواست‌های مکرر آنان را دیدم، به احترامشان در تمرین روز گذشته حضور یافتم. البته حضورم در تمرینات پارس جنوبی جم به منزله حل شدن مشکلات نیست. ما مشکل مالی داریم، البته باخبر هستم که مدیرعامل باشگاه آقای رضاییان در تلاش است تا مشکلات برطرف شود. او واقعاً زحمات زیادی کشیده و البته برخی مسئولان استانی نیز بسیج شده‌اند تا مشکلات مالی حل شود و بازیکنان و کادرفنی پرداختی داشته باشند. ما روی قول‌های داده شده حساب کردیم و امیدوارم طی روزهای آینده مشکلات حل شود.

مهرانه مهین‌ترابی: به این سادگی نیست هر اتفاقی که می‌افتد، هرکس اظهارنظر کند و خود را کارشناس و موظف بداند. جنجال‌ها یکی بعد از دیگری به وجود می‌آیند و از بین می‌روند؛ این مسأله فقط به فضای تنش و اضطراب در جامعه دامن می‌زند و هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.

محسن شادی: دوستان از من انتقاد می‌کنند اما همین قایق  4نفره زیر بار هیچ تستی نرفت و می‌گفتند اگر یک نفر هم تغییر کند باقی پارو نمی‌زنند. لیو تصمیم داشت عاقل را به جای محمدی در 4نفره ارنج کند و او را به ایران بفرستد، اما طاهر کبوتری نگذاشت و گفت ماه‌ها در اردو بوده و باید پارو بزند اما بعد که ناکام شدند طاهر کبوتری شد بدترین آدم. به نظر من مقصر اصلی‌ این اتفاق‌ها فدراسیون است که اجازه داده ورزشکاران هرطور که دوست داشتند کار کنند و برنامه بچینند. فدراسیون باید جلوی آنها را بگیرد.


تعداد بازدید :  584