شماره ۱۴۹۲ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۵ شهريور
صفحه را ببند
زوجی که هوادار کارگردان ایرانی شده‌اند!
بازیکن رئال مادرید و ستاره اسپانیایی شانه به شانه فرهادی

پولاد امین| روزهای زیادی تا آغاز اکران جهانی فیلم جدید اصغر فرهادی در کشورهای اسپانیایی‌زبان باقی نمانده است؛ فیلمی که شاید نام اصغر فرهادی را به‌عنوان نماینده اسپانیا در اسکار برای سومین‌بار مطرح کند؛ فیلمی با حضور ستارگان بین‌المللی چون پنه‌لوپه کروز، خاویر باردم، ریکاردو دارین و البته سارا سالامو؛ که البته این آخری باعث شده کمپین حمایتی از این فیلم، ستاره‌ای دیگر از دنیایی دیگر را نیز داشته باشد.
«همه می‌دانند» از نخستین گام تا حالا که حدود یک‌هفته دیگر روی پرده سینماهای اسپانیا و آرژانتین خواهد رفت، فیلمی پرسروصدا بوده است؛ فیلمی که از همان ابتدا با حضور نام‌های بزرگ بازیگرانش تیتر رسانه‌ها شد و حالا هم در آخرین گام‌ها، در شرایطی‌که همزمان با تبلیغات گسترده «همه می‌دانند» در اسپانیا و آرژانتین بازیکن سرشناس رئال مادرید، ایسکو هم وارد کمپین حمایتی این فیلم شده، یک‌بار دیگر توجه رسانه‌ها به این فیلم جلب شده است.
ایسکو البته همین‌طور بی‌مقدمه وارد کمپین حمایتی این فیلم نشده است. این بازیکن که در ایران هم طرفدارانی دارد، نامزد سارا سالامو یکی از بازیگران «همه می‌دانند» است؛ بازیگری که اگرچه یکی از نقش‌های فرعی فیلم را ایفا کرده، اما با توجه به محبوبیتی که به‌خصوص در فضای مجازی از آن برخوردار است، مانور سنگینی روی حضورش در این فیلم به انجام رسیده است.
سارا سالامو که از روزهای پیش از فستیوال کن در اینستاگرام با انتشار تیزر «همه می‌دانند» و منشن اصغر فرهادی برای فیلم تبلیغ کرده در کنار نامزدش که او نیز در پست اخیرش از حامیان این فیلم بوده، چشم‌انتظار هجدهم شهریور هستند که نمایش این فیلم که یکی از نقاط برجسته کارنامه سارا قلمداد می‌شود، آغاز خواهد شد. این زوج مشهور و محبوب شانه‌به‌شانه اصغر فرهادی در انتظار موفقیت فیلمی هستند که با کاندیداتوری نخل طلای کن، سفر پرماجرایش را آغاز کرد و هیچ بعید نیست این سفر با نمایندگی اسپانیا در اسکار و نیز فروش فوق‌العاده در گیشه‌ به انتها برسد؛ که با توجه به ستارگان و حامیان محبوب و مشهور این فیلم اتفاق بعیدی هم نیست.

 


تعداد بازدید :  1013