شماره ۱۴۹۳ | ۱۳۹۷ شنبه ۱۷ شهريور
صفحه را ببند
تریبون

علی پروین: شاید از حرف‌های من درباره فردوسی‌پور برداشت درست نشده. کلا من همیشه گفته‌ام که صدا و صداقت عادل را دوست دارم و آنقدر هم دوستش دارم که عادل صدایش می‌کنم نه فردوسی‌پور. عادل خدایی به فوتبال خدمت کرده و جلوی خیلی چیزها را گرفته و خیلی چیزها که خیلی‌ها نمی‌گویند و به آن اهمیت نمی‌دهند را گفته و حل کرده و یک‌جورهایی چراغ قرمز فوتبال ماست. این چیزهای عادل و مهمتر از همه سلامت او خیلی خوب است، اما من همیشه یک نقدی هم  به عادل و نود داشته‌ام و آن اینکه سعی نکند آدم‌ها را به خاطر جنجالی‌شدن برنامه روبه‌روی هم قرار دهد و دوم اینکه نباید خودش را قربانی حمایت از برخی افراد کند. اینکه عادل بخواهد از یکی فقط حمایت کند و نقاط منفی کارش را نبیند یا خیلی کم به آن بپردازد یا طبق سلیقه‌اش دنبال یک جریانی باشد، خوب نیست.

فرشته صدرعرفایی:  بازیگرانی هستند که شاید چندان به درد بازیگری نخورند، اما به دلیل پشتوانه مالی و پول می‌خواهند حضورشان در سینما مداوم شود تا بلکه بازیگری را یاد بگیرند. در نتیجه آنقدر فیلم بازی می‌کنند تا بالاخره بازیگر شوند.

سیدرضا افتخاری: در ساعات پایانی نقل و انتقالات نیم‌فصل سال گذشته، مامه تیام که جزو بازیکنانی بود که ابتدا گفته بود به ایران نمی‌آید، مجددا راضی به آمدن شد و بر قراردادی 6 ماهه اصرار داشت و اینکه قراردادی غیر از این را امضا نمی‌کند. با این حال برای حفظ منافع باشگاه، در مذاکرات مسئول نقل و انتقالات، مقرر شد این قرارداد برای یک فصل و نیم باشد. همچنین با توجه به اصرار او بر عقد قرارداد 6 ماهه (نظیر مذاکرات اخیر) در قرارداد او پیش‌بینی شد اگر در آغاز فصل جدید و در «مدت‌زمان مشخص‌شده در قرارداد» پیشنهاد خارجی دریافت کند، امکان جدایی یا پرداخت 200 هزار دلار داشته باشد و اگر شرط جدایی قید نمی‌شد، او اساسا قرارداد نمی‌بست.

غلامرضا موسوی:‌  اکران فیلم‌های خارجی در پردیس‌های سینمایی کاری بسیار اشتباه است و با این حرکت نه تنها پیشرفتی صورت نمی‌گیرد؛ بلکه فیلم‌های ایرانی خودمان هم پشت در اکران می‌ماند و این کار تیشه به ریشه سینمای ما می‌زند.


تعداد بازدید :  315