شماره ۱۴۹۳ | ۱۳۹۷ شنبه ۱۷ شهريور
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# هرچی_برانکو_بگه # 6_تایی‌_ها #بوی_محرم_منبرهای_محرم # بصره

انتشار شایعه احتمال بازگشت رامین رضاییان و مهدی طارمی به پرسپولیس جنجال و سروصدای زیادی را به راه انداخته است. گفته می‌شود هر دو بازیکن علاقه زیادی دارند تا به این تیم بازگردند و جالب اینجاست که برانکو ایوانکوویچ با بازگشت هر دو نفر مخالفتی جدی داشته است. درباره رضاییان که خبر خیلی جدی‌تر منتشر و حتی گفته شد چندنفر از پیشکسوتان پرسپولیس هم برای راضی‌کردن برانکو با او صحبت کرده‌اند. البته بازگشت این دو بازیکن به‌ویژه رضاییان مخالفان و موافقان زیادی دارد و اکثر هواداران پرسپولیس که به سرمربی تیم اعتماد کامل دارند،‌ هشتگ معروف و قدیمی هرچی برانکو بگه رو دوباره در فضای مجازی در واکنش به این اتفاقات داغ کرده‌اند و تأکید دارند برایشان تصمیم برانکو  مهمتر از هر چیز دیگری است.
 
در آستانه فرارسیدن ماه محرم تمام ایران آماده برگزاری مراسم سوگواری برای سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) است. به همین ترتیب  در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هم  مطالب مختلفی در همین زمینه منتشر می‌شود و در فاصله دو روز به شروع ایام عزاداری هشتگ بوی محرم داغ شده است. البته یکی دیگر از هشتگ‌های داغ‌شده مرتبط با این ایام هم منبرهای محرم است که کاربران نقطه‌نظرات خود را درباره آن منتشر می‌کنند. یکی از بهترین توییت‌های منتشرشده در این رابطه هم این بود: منبرهای محرم باید مردم را از شور حسینی به شعور حسینی برساند.
 
در سالگرد پیروزی تاریخی 6 بر صفر پرسپولیس برابر استقلال در 16 شهریور 1352 هواداران این تیم در شبکه‌های اجتماعی حسابی برای تیم خود سنگ‌تمام گذاشتند و برای استقلالی‌ها با داغ‌کردن هشتگ عدد 6 و 6تایی‌ها و روز هوادار کری خواندند. البته همین اتفاق باعث درگیری شدید لفظی بین سرخابی‌ها در فضای مجازی شد. نکته قابل تأمل اینجاست که جشن بزرگ روز هوادار هم امروز به همت کانون هواداران باشگاه قرار است برگزار شود. به هرصورت هرچه که بود، همان‌طور که اشاره شد، دیروز روز پرسپولیسی‌ها بود.
 
تظاهرات گسترده مردم بصره در اعتراض به بحران آب و شرایط اقتصادی و رفاهی بازتاب قابل توجهی در رسانه‌های جهان به‌ویژه ایران داشت و همین اتفاق باعث شد که ایرانی‌ها هم در فضای مجازی به شکلی ویژه هشتگ مربوط به اتفاقات این تظاهرات پرسروصدا را دنبال کنند.


تعداد بازدید :  349