شماره ۱۴۹۳ | ۱۳۹۷ شنبه ۱۷ شهريور
صفحه را ببند
تیتربازی

پیوند برادرانه سپاهان و تراکتور
بعد از درگیری‌های رسانه‌ای مدیران دو باشگاه تراکتورسازی و سپاهان درباره انتقال احسان حاج‌صفی حالا این دو باشگاه طرفدار شهرستانی با انتشار بیانیه‌هایی به اتحاد هواداران این تیم‌ها و پیوند برادرانه میان آنها پرداختند.

شهرام مکری در جشنواره فیلم‌های‌ «عجیب»
بیست و چهارمین جشنواره فیلم‌ «عجیب» با نمایش فیلم‌های لارنس فون‌تریه و اریک پاپ برگزار می‌شود. برنامه فوکوس بر سینمای شهرام مکری با نمایش دو فیلم «ماهی وگربه» و «هجوم» با حضور این کارگردان در این جشنواره برپا خواهد شد.

بالاخره پرداخت طلب علی دایی
حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس درباره طلب دایی گفت: «خوشبختانه مشکلی درباره پرونده علی دایی نیست. پرونده بیش از 180نفر از طلبکاران خارجی را بستیم. از لیستی هم که تا شنبه فرصت داریم مشکل را حل کنیم، 3نفر باقی ماندند که این 3نفر دایی، همامی و آرام‌طبع هستند که ان‌شاءالله تا شنبه این مشکل حل خواهد شد.»

آثاری از براهنی، رویایی و صالح‌علا در انتظار
کتاب گزیده‌ شعرهای رضا براهنی، عاشقانه‌های یدالله رویایی و داستانی از محمد صالح‌علا در انتظار دریافت مجوز نشر هستند. مجید ضرغامی مدیرمسئول انتشارات سرزمین اهورایی با ابراز ناراحتی از برطرف‌نشدن مشکلات ممیزی برای بعضی از آثار گفت:   متاسفانه علیرغم قول‌هایی که داده شد، بعد از گذشت چند‌سال هنوز کتاب گزیده شعرها و نظرات ادبی رضا براهنی در ارشاد مانده است و عملا پاسخ روشنی برای دریافت مجوز چاپ این کتاب دریافت نکرده‌ایم.


تعداد بازدید :  295