شماره ۱۴۹۴ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۸ شهريور
صفحه را ببند
واکنش کاربران به حوادث جمعه شب بصره
#بعثی_برانداز_ پیوندتان_مبارک

کاربران فضای مجازی در واکنش به حوادث اخیر بصره از این اتفاقات با عنوان #فتنه بصره نام بردند و با انتشار هشتگ‌هایی به آن واکنش نشان دادند. کاربران معتقدند؛ این فتنه با حمایت عربستان به راه افتاده است تا به این روش میان شیعیان ایران و عراق در آستانه محرم تفرقه بیندازد. برخی از آنها نیز اتفاقات اخیر را مهر تأییدی می‌دانند بر همسویی اعمال و رفتار حامیان بعث با براندازان داخلی که در خیال خود در تلاشند تا به نظام جمهوری اسلامی ایران آسیب بزنند. در ادامه برخی از این واکنش‌ها را می‌خوانید:  
  همه می‌دونیم که سفارت‌ها، خاک کشورها محسوب می‌شن! پس درست‌تر اینه که اینطور بگیم که براندازهای بعثی عراقی دوباره به خاک ایران حمله کردن.
  نمی‌دانم از درد شهادت عزیزان‌مان در مواجهه با دشمن بعثی بنالیم یا از حماقت برخی از خودی‌ها که هنوز متوجه نیستن حزب بعث، مردم عراق نیست. اتفاقات بصره رو مردم عراق رقم نزدن بلکه کسایی پشت این اتفاق هستن که از تفرقه بین عراقی و ایرانی شیعه لذت می‌برن.
  با پول سعودی و تبلیغات آمریکایی و انگلیسی یه عده مزدور بعثی رو اجیرکردن برای حمله به کنسلوگری ایران تو بصره و سازمان‌های وابسته به ایران.
  پرسید چرا می‌گی #بعثی_برانداز_پیوندتان_مبارک، گفتم چون هر دو گزارش کارشون رو به بن سلمان می‌دن.
  بعثی‌ها و داعشق احتمالا با حمایت سعودی‌ها با این حرکت‌های ناشیانه در بصره دو هدف دارن: اول میخان بگن با وجود کمک ایران، عراق هم ایران رو قبول نداره و نمکدون می‌شکنه و ایران نباید کمک کنه و این حرف‌ها. دوم ایجاد حس دشمنی جهت کاهش سفر زیارتی ایرانی‌ها در ماه محرم و اربعین.
  یه عده هم هستن که کلا دوست دارن به عقب برگردن! اینها جوری از عقب‌ماندگی ذهنی رنج می‌برن که نمی‌تونن ذهن‌شونو را  از وضع استعمار و دیکتاتوری و نوکری واسه آمریکا و اسراییل به وضع جمهوری اسلامی و استقلال آپدیت کنن!

 


تعداد بازدید :  343