شماره ۱۴۹۴ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۸ شهريور
صفحه را ببند
تریبون

مسعود سلطانی‌فر:   این دو سال مانده تا المپیک به سرعت می‌گذرد و نظارت به تمام اردوهای ملی را همچون گذشته به همراه صالحی امیری در دستور کار داریم. برای رشته‌های ناموفق  هم باید آسیب‌شناسی ویژه داشته باشیم تا ناکامی‌هایشان در رویدادهای آینده جبران شود. حدود یک سوم مدال‌های کاروان ایران در اندونزی توسط زنان ورزشکارمان به دست آمد که بسیار قابل توجه است. طلای رشته تیمی مثل کبدی برای نخستین بار در تاریخ ورزش بانوان و 6 نقره و 10 برنز هم توسط سایر بانوان ما به دست آمد و افزایش مدال آوری در بازی‌های آسیایی نتیجه توجه به ورزش زنان است.

 امیرحسین فتحی: من که زمان پیش آمدن ماجراهای سوپرجام در استقلال نبودم، اما در هیچ کجای فدراسیون شما نامه‌ای پیدا نمی‌کنید که ما بگوییم شرکت نمی‌کنیم. ما فقط خواستار تعویق بازی بودیم. مصاحبه‌های مدیریت باشگاه پرسپولیس هم موجود است که آنها هم آماده نبودند بازی کنند ولی تا فهمیدند فدراسیون می‌خواهد بازی را سه بر صفر کند، اعلام کردند می‌خواهیم بازی کنیم. من در صحبت‌های چند روز پیشم هم اشاره کردم که مگر سوپرجام ایتالیا در کریسمس برگزار نمی‌شود؟ به هر حال در این مورد زیاد صحبت شده و سعی می‌کنم کمتر در این مورد حرف بزنم تا ببینیم در دادگاه شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

 ایران درودی: من فقط یک آرزو دارم تا افتتاح این موزه زنده باشم، نه برای اینکه یک مرکز فرهنگی خواهد بود، بلکه برای تبادل فرهنگی که هنرمندان کشور بتوانند به کشورهای دیگر بروند و هنرمندان سایر کشورها به ایران بیایند.

 حسین علیزاده: موسیقی ایرانی طی سال‌های اخیر بشدت خواننده‌محور شده است و گویا این باب شده که اگر قرار است در جایی کنسرتی در فضای موسیقی سنتی ایران اجرا شود، آن ارکستر یا گروه باید حتما از یک خواننده آن هم یک خواننده مشهور استفاده کند. این نکته روی موسیقی ما سایه انداخته که امیدوارم هر چه زودتر مرتفع شود.


تعداد بازدید :  317