شماره ۱۴۹۴ | ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۸ شهريور
صفحه را ببند
انتقاد به رفتار ریحانه پارسا و پیام محبت‌آمیز گودرزی به محمدرضا گلزار
حمید گودرزی از ازدواج مجددش گفت و به رفتار ریحانه پارسا انتقاد کرد

در سومین قسمت برنامه من و شما،‌ حمید گودرزی از مسابقه پنج‌ستاره و جایگزین‌شدن به جای اشکان خطیبی گفت. گودرزی از ریحانه پارسا به خاطر رفتارش انتقاد کرد، از ازدواج مجددش گفت و برای گلزار پیام محبت‌آمیز فرستاد. گودرزی همچنین از عنوان دستمزدش در این مسابقه طفره رفت و‌ اعلام کرد که این مسابقه هنوز اسپانسر ندارد و قرار است در فصل بعدی یک حامی مالی به آنها اضافه شود و میزان جایزه اهدایی هم افزایش پیدا کند.
*از اشکان خطیبی نپرسیدم که چرا از ادامه اجرای «پنج ستاره» کنار کشیده، من از تهیه‌کننده این مسابقه بی‌نظمی در مالی یا تولید ندیدم و‌ نمی‌دانم چرا اشکان خطیبی از این مسابقه رفته است.
*من اصلا منظورم از بیان کپی‌کردن برنامه‌های خارجی، محمدرضا گلزار نبود بلکه این همه برنامه‌ای را می‌گویم که فقط کپی‌کاری می‌کنند و منظورم شخص خاصی نبود. او همچنین در بخش جسارت- حقیقت برای رد هرگونه شائبه با درخواست مجری برای محمدرضا گلزار یک پیام محبت‌آمیز ارسال کرد و به او برای اجرای برنامه «برنده باش» خسته نباشید گفت.
*گفته بودم عاشق نمی‌شوم و ازدواج نمی‌کنم اما به این نتیجه رسیدم که تنهایى فقط برازنده خداست.
*انصراف از بازى در سریال «ستایش۳» گفت: با نرگس محمدی اختلافی ندارم، دلیل عدم حضورم در سریال پنچری مسائل مالی و قبول‌نکردن دستمزد درخواستی‌ام بود که از بازی در سریال «ستایش 3» انصراف دادم، اما حالا پشیمان شدم و با خودم می‌گویم کاش یک کم استراحت می‌کردم تا درست‌تر تصمیم می‌گرفتم.


تعداد بازدید :  353