شماره ۱۴۹۵ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۹ شهريور
صفحه را ببند
فید

اینستاگرام، اَپ خرید می‌سازد
با توجه به گفته منابع آگاه به وب‌سایت ورج، اینستاگرام ساخت اپلیکیشن جدیدی با نام احتمالی IG Shopping را در دستور کار قرار داده است. این اَپ با محوریت «خریدکردن» بوده و به کاربران اجازه می‌دهد تا از بین اکانت‌های فروشندگانی که دنبال کرده‌اند، محصولات مختلفی را جست‌وجو کنند و چیزهایی که می‌خواهند را مستقیما از اپلیکیشن بخرند. البته هنوز صحبتی از تاریخ عرضه اَپ به میان نیامده، بنابراین همانند خیلی از ویژگی‌هایی که در مرحله تست به سر می‌بردند و هیچ‌وقت به عرضه جهانی نرسیدند، IG Shopping  هم ممکن است کنسل شود. با این‌حال، منابع آگاه باور دارند که اینستاگرام اپلیکیشن جدیدش را یک حرکت رو به جلو در صنعت تجارت الکترونیک می‌داند.
بنابراین بعید به نظر می‌رسد IG Shopping در دسترس عموم قرار نگیرد. هم‌اکنون بیش از 25 میلیون اکانت کسب‌وکاری در سرویس اینستاگرام فعالیت می‌کنند و در این بین 2 میلیون آنها نقش تبلیغ‌کننده دارند. از طرفی گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که از پنج کاربر اینستاگرام، چهارتای آنها حداقل یکی از این اکانت‌های بیزینسی را دنبال می‌کنند.

نسخه جدید کروم آمد
نسخه جدید کروم علاوه بر برخورداری از قابلیت‌های هوشمند بیشتر، طراحی جذاب‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مرورگر کروم اخیرا دهمین سالگرد انتشار خود را پشت سر گذاشته و گوگل هم به همین مناسبت از طراحی جدید اپلیکیشن خود رونمایی کرده است. این کمپانی پس از انتشار چندین نسخه بتا در نهایت نسخه جدید و بهره‌مند از طراحی متریال ۲ را منتشر کرده است. در نسخه ۶۹ این مرورگر طراحی سرراست جایگزین تب‌های ذوزنقه‌ای شده که مشاهده آیکون‌های وب در صورت بازبودن تب‌های زیاد را ساده‌تر می‌کند. منوها، پیام‌ها و آدرس‌بار بسیار ساده‌تر و در نسخه iOS  هم نوار ابزار به پایین منتقل شده که به دسترسی بهتر کمک می‌کند.
تغییرات به همین موارد محدود نمی‌شود و حالا نوار جست‌وجو بعضی پاسخ‌ها را مستقیما به نمایش گذاشته و شما را از باز کردن تب جدید برای بررسی مسائلی مثل چک‌کردن آب و هوا یا سوال در مورد افراد مشهور بی‌نیاز می‌کند. مدیریت پسوردها نیز به ویژگی‌های تولید پسورد داخلی و تشخیص هوشمندتر پیچیدگی رمز مجهز شده است. پرکردن خودکار فرم‌ها، آدرس‌ها و پسوردها با دقت بیشتری صورت گرفته و می‌توان از تب جدید برای ایجاد میانبرهای سایت بهره برد.

 


تعداد بازدید :  177