شماره ۱۴۹۵ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۹ شهريور
صفحه را ببند
وقتی ویلیامز عصبانی می‌شود

باخت سرنا ویلیامز در فینال مسابقات اوپن آمریکا آن‌قدر خبرساز نبود که رفتار از روی عصبانیت او در قبال داور خبرساز شد. ویلیامز که این بازی را با نتیجه 6 بر 2 و 6 بر 4 به نائومی اوزاکا ژاپنی باخت، در جریان بازی به داور توهین کرد و او را «دزد» خطاب کرد.
ماجرا از آنجا آغاز شد که وقتی ویلیامز ست نخست را واگذار کرد، داور مسابقه به ویلیامز درخصوص دریافت راهنمایی از مربی‌اش هشدار داد. طبق قوانین تنیس مربی تنیسور حق ندارد در جریان بازی به تنیسور راهنمایی ارایه کند. مربی ویلیامز هم گفته او راهنمایی ارایه کرده، اما فکر نمی‌کند سرنا او را دیده باشد. اخطار داور به ویلیامز باعث شد او از کوره دربرود و خطاب به داور با صدای بلند بگوید: «من هرگز برای بردن تقلب نمی‌کنم. حاضرم ببازم اما تقلب نکنم. شما مرا متقلب خواندید، باید همین حالا عذرخواهی کنید.»
در ادامه بازی بعد از دریافت یک امتیاز حساس از سوی اوزاکا، ویلیامز راکت تنیس خود را از عصبانیت شکست و همین امر باعث شد اخطار بعد را گرفته و یک امتیاز از دست بدهد. اینجا بود که ویلیامز باز هم به داور اعتراض کرد و او را دزد خطاب کرد، چراکه یک امتیاز از او گرفته بود. درنهایت اما اوزاکا این بازی را با تسلط کامل به نفع خود پایان داد. اما برد این ژاپنی هم آن‌قدر خبرساز نشد که عصبانیت ویلیامز در سر خط خبرها قرار گرفت.

 


تعداد بازدید :  400