شماره ۱۴۹۵ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۹ شهريور
صفحه را ببند
عدد روز

85 درصد مشترکان برق خوش مصرفند

محمودرضا حقی فام، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: امسال تجربه خوبی در حوزه اصلاح الگوی مصرف برق داشته‌ایم و توانستیم در کاهش مصرف برق بخش دولتی و صنعتی موفق باشیم. او افزود: با کسب این تجربه درصدد هستیم تا پرمصرف‌ها را به سمت خوش‌مصرف سوق دهیم و باید گفت که هم‌اکنون 85درصد مشترکان خانگی ما جزو مشترکان خوش‌مصرف هستند و 15 درصد مابقی پرمصرف هستند.

720 هزار موبایل سرنوشت نامعلوم دارند

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این وزارتخانه را متولی نظارت و تنظیم بازار تلفن همراه ندانست و گفت: سرنوشت 720 هزار گوشی نامعلوم است؛ 600 هزار گوشی در گمرک مانده و 120 هزار دستگاه هم توقیف قضائی است. او توضیح داد: اختصاص نیافتن ارز و نبود کالا در بازار علت اصلی گرانی تلفن همراه است؛ 16 شرکت در واردات تلفن همراه تخلف کردند که در حال رسیدگی است. او تاکید کرد: عده‌ای با استفاده از رانت به مردم ظلم کردند و اکنون که به زندان رفته‌اند، مظلوم نمایی می‌کنند.

7 مدل موتورسیکلت غیراستاندارد، استاندارد شدند

از بین ۴۲ مدل موتورسیکلتی که به دلیل عدم رعایت استانداردهای ۲۵گانه از ابتدای خردادماه سال جاری با توقف خط تولید روبه‌رو شدند، 7مدل موفق به اخذ مجوز تولید شدند. این 7 مدل موتورسیکلت تولیدی توسط یک واحد تولیدکننده به نام «شاهین موتور قم» موفق به اخذ مجوز تولید و تایید نوع از سازمان ملی استاندارد ایران شد.
ALTON ۱۲۵، ALTON۱۵۰، LIFAN ۱۲۵، LIFAN ۱۵۰، LIFAN ۲۰۰، HATEF ۱۲۵، HATEF ۱۵۰ هفت مدل موتورسیکلتی هستند که در مرداد و شهریور ماه سال جاری مجددا مجوز تولید گرفتند.


تعداد بازدید :  185