شماره ۱۴۹۵ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۹ شهريور
صفحه را ببند
تریبون

امیر عابدینی: موضوع کی‌روش به یک زگیل روی پیشانی فوتبال ما تبدیل شده است. باید این زگیل را جراحی یا اصلاح کنیم. با این مدیریت، مشکلی را با خود حمل می‌کنیم که حلقه‌هایی ایجاد کرده و به همه جا سرایت می‌کند. پس از جام‌جهانی، شرایط کی‌روش باید روشن می‌شد، البته باید او را مدیریت می‌کردیم. الان کی‌روش بر فوتبال ما «اُوِر» شده و بالاتر از فوتبال ما قرار گرفته است. کی‌روش باید در خدمت و در مسیر اهداف فوتبال ما باشد. او می‌تواند مانع یا هادی باشد. جایگاه او به خوبی تعریف نشده و اگر هم در قرارداد شرایط او تعریف شده باشد، ما افرادی نیستیم که حرفه‌ای رفتار و مدیریت کنیم.

 هوشنگ نصیرزاده: دلیل اصلی برکناری فیروز کریمی بد نتیجه گرفتن تیم بود، همچنین از روند جذب بازیکنان ناراضی بودیم. متاسفانه بیشتر بازیکنانی که به تیم ما می‌آمدند، مصدوم یا بازنشسته بودند، این در حالی است که باید به آینده ماشین‌سازی هم فکر می‌کردیم. حتی سرمربی قبلی باز هم یک بازیکن مصدوم و بازنشسته به من معرفی کرد که مخالفت کردم. ما باید برای جذب بازیکن به کیفیت فنی هم توجه کنیم.

 فرهاد جم:  همه شهروندان نسبت به جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، مسئول هستند. آدم‌هایی هم که چهره هستند و مردم آنها را دوست دارند به دلیل اینکه بیشتر دیده می‌شوند، مسئولیت بیشتری دارند. در واقع این افراد نسبت به دیده شدن خود تعهد دارند تا رفتار و حرکتی را از خود نشان ندهند و جملاتی را نگویند که باعث سردرگمی و سوء تفاهم شود.

 عبدالعلی دستغیب:  وضعیت ادبیات ما بحرانی است؛ یعنی نظم قدیم از دست رفته و نظم جدید نیامده است. همه‌جا صحبت از گرانی، محاصره اقتصادی، فساد و رشوه‌خواری است و این موضوع بسیار عادی شده است؛ حتی کودک دبستانی از این حرف‌ها می‌زند. من به این مسائل کاری ندارم، زیرا در حدود صلاحیت من نیست؛ نه متخصص اقتصادم و نه متخصص سیاست. آن‌چه من می‌بینم این است که ما در مواجهه با مدرنیته و تمدن جدید نمی‌دانیم چه کنیم. تلاقی جامعه سنتی با جامعه مدرن یک تلاقی منطقی نیست و بیشتر احساساتی است.


تعداد بازدید :  364