شماره ۱۴۹۵ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۹ شهريور
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# یا_با # کتاب_خوانی_بهاره_رهنما # شفافیت # امیر_علی_اکبری

استوری علیرضا بیرانوند سوژه مخاطبان فضای مجازی شده است. او که در اردوی تیم ملی صورت خود را اصلاح کرده عکسی در اینستاگرامش منتشر کرد و نظرسنجی انجام داد. دروازه‌بان تیم ملی نوشت:‌ «با ریش یا»؛ دو گزینه جواب بیرانوند عبارت بود از «یا» و «با». نظر سنجی‌ای که بسیار مورد توجه قرار گرفت و خیلی‌ها این را با عبارت تاریخی «جان من مباد، پرسپولیس باد» که این دروازه‌بان یکی، دو سال قبل در اینستاگرام قرار داده بود، مقایسه کردند. اکثر کاربران سطح اطلاعات بیرانوند را با این استوری زیر سوال بردند و به او تاختند.

بهاره رهنما در لایو اینستاگرام خودش کتاب‌خوانی انجام می‌دهد؛ او با اعلام قبلی روزهای زوج هر هفته از ساعت 3 تا 3.5 بعدازظهر برای مخاطبانش کتاب می‌خواند و همین موضوع سوژه جدیدی دست کاربران توییتر و اینستاگرام داده است. خیلی‌ها در واکنش به سوژه جدید درباره بهاره رهنما او را فردی خواندند که شو اجرا می‌کند و مدام می‌خواهد خودش را نشان دهد. یکی از کاربران در این خصوص نوشته است: «بهاره رهنما قبلا بازیگر خوبی برای تلویزیون بود؛ الان اما بازیگر خوبی برای فضای مجازی است. او دیگر محبوبیتی ندارد؛ باور نمی‌کنید یک فیلم سینمایی جدید به او بدهید، ببینید می‌فروشد یا نه.» البته او همچنان طرفداری هم دارد که لایو اینستاگرامش قربان صدقه‌اش بروند.

حرف‌های آذری جهرمی وزیر ارتباطات در برنامه حالا خورشید و مصاحبه‌ای که او با رضا رشیدپور انجام داد هم بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این وزیر جوان کابینه دولت دوازدهم درباره شفافیت مالی در کشور حرف زد و البته ادعاهایی درباره افشاگری در آینده داشته است. همین موضوع موجب حمایت کاربران و مخاطبان توییتر و اینستاگرام از آذری جهرمی بابت شفاف‌سازی شده است. ظاهرا آذری جهرمی حالا محبوبیت زیادی نزد مردم کسب کرده است.

پیروزی قهرمانانه امیر علی‌اکبری مقابل حریف قدرتمند لهستانی در مسابقات MMA هم بازتاب زیادی داشت. ویدیوی لحظات آخر مبارزه علی اکبری از شنبه‌شب بارها دست به دست شد و توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرد. بسیاری از چهره‌های سرشناس نیز عکس‌ها و فیلم‌های مبارزات او را به اشتراک گذاشتند و از این کشتی‌گیر سابق تشکر کردند.


تعداد بازدید :  242