شماره ۱۴۹۵ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۹ شهريور
صفحه را ببند
رهبر معظم انقلاب:
اقتدار شما دشمن را می‌ترساند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرمانده معظم کل قوا، صبح دیروز در شانزدهمین مراسم مشترک دانش‌آموختگی و تحلیف دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کردند. در ابتدای این مراسم که در دانشگاه علوم دریایی امام‌خمینی(ره) در نوشهر برگزار شد، رهبر معظم انقلاب با حضور بر مزار شهیدان گمنام و قرائت فاتحه به شهیدان سرافراز انقلاب و دفاع مقدس ادای احترام کردند. رهبر معظم انقلاب سپس از یگان‌های مستقر در میدان سان دیدند. اهم سخنان رهبر معظم انقلاب را می‌خوانید.
 نیروهای مسلح از چنین ملتی و چنین کشوری دفاع می‌کنند که باید این افتخار بزرگ را با همه وجود و با انگیزه‌های عمیق دینی و ملی ادامه دهند.
 جمهوری اسلامی و ملت ایران با زبان رسا و بدون هیچ پنهانکاری، ایستادگی خود را در مقابل ظلم و استکبار ابراز می‌کند و همین مسأله علت اصلی دشمنی ظالمان جهانی با ملت بزرگ ایران است.
 استکبار و در رأس آن آمریکای ظالم و ستمگر منافع خود را در گرو ایجاد جنگ‌های خانگی، افزایش و توسعه فجیع فعالیت‌های تروریستی و درگیری‌های منطقه‌ای می‌بینند و متاسفانه برخی کشورهای منطقه به آنها کمک می‌کنند.
 آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌دانند که پیام جذاب اسلام دفاع از مستضعفان و محرومان است؛ بنابراین از شکل‌گیری قدرتی برمبنای اسلام بیمناک هستند.
 تحلیلگران سیاسی و هوشمندان عالم از اینکه ایران با اتکا به خداوند و تکیه بر قدرت ملی، قدرت‌های جهانی را در منطقه ناکام گذاشته است، شگفت زده‌اند و به این واقعیت اذعان می‌کنند.
 تهدید و اخم و تشر و قدرت‌نمایی در حرف و سخن روش عمده قدرت‌های ستمگر برای ترساندن ملت‌هاست. اگر ملتی از این روش‌ها نهراسید و با شجاعت و اعتماد و اطمینان به توانایی‌های خود در راه حق و عدالت حرکت کرد، ابرقدرت‌ها را وادار به عقب‌نشینی و شکست می‌کند.
 ۴۰‌سال است ایران در آماج خرابکاری‌های آمریکا و همدستانش قرار دارد اما اکنون از نهالی کوچک به درختی برومند و پرثمر تبدیل شده و با وجود اکراه شدید و اقدامات فراوان مستکبران، دل‌های ملت‌ها را به پیام انقلاب جذب و جلب کرده و توطئه‌های آمریکا را در منطقه به شکست کشانده است.
 سوریه، عراق و لبنان نمونه‌هایی از شکست توطئه‌های آمریکا در منطقه است. اینها نشانه‌هایی از قدرت پروردگار و صدق وعده‌های الهی است که می‌فرماید اگر خدا را یاری کنید، خدا شما را نصرت می‌دهد و ثابت‌قدم می‌دارد.
 براساس آیه شریفه قرآن هر چه می‌توانید بر قدرت خود بیفزایید که اقتدار شما دشمن را می‌ترساند و به عقب‌نشینی وا می‌دارد.
 اجازه ندهید نفوذ دشمن در صفوف یکپارچه جوانان مومن اختلال ایجاد کند.
 دشمن بشدت در زمینه‌های مختلف فعال است که باید با هوشیاری، وحدت و تکیه بر خداوند در مقابل او ایستاد.


تعداد بازدید :  763