شماره ۱۴۹۵ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۹ شهريور
صفحه را ببند
۱۰ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق در انتظار ناظم مدرسه معین

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان رییس دادگستری استان تهران از تایید حکم ناظم مدرسه شهرک غرب خبر داد. غلامحسین اسماعیلی رییس دادگستری استان تهران در مورد حکم نهایی ناظم خاطی دبیرستان معین گفت: «دادگاه تجدید نظر با رسیدگی به تجدید نظرخواهی متهم و وکیل مدافع وی ضمن رد تجدید نظر خواهی رای دادگاه بدوی را عینا تایید کرد. مشارالیه برابر رأی صادره به تحمل ۱۰ سال حبس و۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است. مجازات تعیین شده حداکثر مجازات قانونی برای اتهامات انتسابی به متهم بوده و هیچگونه تخفیفی در مورد وی اعمال نشده است.»
هفتم خرداد ماه امسال یکی از سایت‌های خبری، از آزار و اذیت تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در غرب تهران توسط ناظم مدرسه خبر داد، خبری که به‌ سرعت در فضای مجازی پیچید و به‌ دنبال آن، فیلم‌هایی از ناظم مدرسه منتشر شد. به‌دنبال انتشار این خبر، رهبری طی نامه‌ای به رییس قوه قضائیه دستور داد پس از محاکمه، در اسرع وقت حدود الهی در رابطه با متهمان اجرا شود.
نهایتاً پرونده ناظم این مدرسه به مجتمع قضایی ارشاد ارسال و جلسه دادگاه در روز شنبه 16 تیر با حضور تعدادی از اولیای دانش‌آموزان و دو تن از دانش‌آموزان برگزار شد؛ جلسه چهار ساعت به‌طول انجامید و نهایتاً دادگاه ختم رسیدگی را صادر کرد و صبح دیروز، حکم متهم این پرونده در مرحله بدوی، صادر و ناظم مدرسه به حبس و شلاق محکوم شد.

 


تعداد بازدید :  341